SMILE


Igår var ju till Borlänge och spelade lasergame! Var verkligen skitkul och är defintift värt att prova!
Imorse gick vi upp tidigt för att inventera på ica, inte kul. Men om har bra sällskap så går det bra! 
Ikväll ska vi fira nyår med en "kompisfamilj" om vanligt. Roligt! :)

Ha det bra och gott nytt år igen!
/Jo! 

2011

Vi tänkte göra ett litet inlägg om vårat 2011. Som väldigt många andra bloggar. Men har kommer ännu en till!


Åkte båt till Åland med våra familjer.

Tävling i Mora där vi vann lagkappen! :D

Träningsläger i Älvdalen, Lo var i Florida då.

Tävling i Uppsala med gamlingarna!

Vi var till Landskrona på tävling och läger efter det drog vi till Ullared och shoppade!

Jobbade på Sum-sim och så här stolta var vi över det!;)

Vi var på bio tillsammans, och det var vad vårat första inlägg handlade om;)

  Var och badade och hade det kul:)


Var i mora och shoppade, lekte i en lekpark och blev fast ute i ett oväder. Helt enkelt: jättekul!!
Träningsläger på Åland.

Nu ska vi se till att ha ett minst lika roligt 2012!

GOTT NYTT ÅR!!

Xoxo JoLo

Stan


Var ner på stan idag med Saga och Ida. Hittade ett jättefint svart spetslinne!:D 

Imon ska vi till Borlänge med simningen och köra lite lasergame! Ska bli skitkul och spöa lite killar i skjutspel;) (man kan ju alltid hoppas) 

/Jo!

Vår?

Sitter och kollar på H&Ms vårkollektion och eftersom det knappt finns någon snö ute så känns det verkligen som om det är vår! Våren 2011 var så härlig så jag vill bara ha vår igen!! Kollektionen är föresten helt underbar! Vill ha mycket från den!

//Jo!

Julklapp!

Jag fick det jag ville ha mest i julklapp! En onepiece! :D Eller jag fick två!!:D :D
Det hade blivit något fel på leveransen så jag får en till gratis av företaget;) Annars fick jag böcker, filmer, skivor, massa strumpor och en hel massa annat! Men jag är väldigt glad över allt.

Den som jag redan har beställt men inte kommit.



Dom som jag försöker välja mellan, svårt. Varför ska det finnas så många att välja mellan?

Xoxo Jo!

God Jul!


Tänkte bara säga GOD JUL!
Nu åker jag till Mora och Orsa för att fira jul!

Puss Jo!

Jul

God jul alla pigga och trötta! Kommer inte bli något bloggande på ett tag eftersom jag ska fira jul :)  xoxo lo

Julklappar

Vi har tjuvstartat lite med jukklapps öppningen på simningen:) Har fått julklapp av Lo och Svärdfisken.


Julklapp från Lo. Skitsnyggt halsband och jättegulliga plåster!

Från Svärdfisken, så gulligt!
Tack så mycket för jättefina julklappar!

Jo!

22 december

Är hemma själv med syrran idag. Igår tog jag sovmorgon och hoppade träningen! Men det är ju jullov och jag blev kvar ett tag på skolan. Igår kväll så klädde vi granen, här är lite bilder!



Jag börjar äntligen känna lite julkänsla! :)

Kram Jo!

Lusseshow


Sista dagen i skolan och lusseshow! Har redan klarat av två föreställningar men har två kvar! Kul! Så snart beger jag mig till skolan igen, blir nog kvar där till 23.00! Men det är ju jullov imon! Fast jag har morgonträning imon så vi får se om jag orkar!

(Bilden är på dagens outfit)

Kram Jo!

In my ♥


En sak som jag har blivit helt kär i på sistone är stora halsband! Det här halsbandet skulle jag gärna vilja ha! Sååå snyggt!!
Från:http://www.jfr.se

// Jo!

Snart är det jul igen...


Förlåt att jag inte har bloggat. Jag har haft lite fullt upp och inte haft något speciellt att berätta. Det ända som har hänt är jag har fått alla mina betyg! :D Lite otippade men jag är sjukt nöjd!

Kram Jo!


igen

ja nu är jag sjuk igen. jag fattar inte att jag nästan jämt är sjuk.
nu sitter sum sim truppen på tåget på väg mot helsingborg
och själv ligger man i soffan och är sjuk. käns som att livet
kunde ha varit lite bättre, men man får inte alltid som man vill.
men jag önskar de alla lycka till!



bild från sumsim i sommras som var på hemmaplan :)


xoxo Lo <3

fun

tjollahopp!
i natt har A sovigt här och det var skoj skoj skoj!
vi dog av skratt precis som vanligt och nu på eftermiddagen har jag varit tvungen att sova middag för att jag va så trött :P ! nu ska jag och mammsi göra tacos :D


XoXo Lo ♥

Betyg!


Sista dagen idag innan betygen sätts! Läskigt men skönt, för nu kan jag inte göra mer. Men jag har verkligen gjort mitt bästa så det känns bra! Har redan fått reda på vad jag får i bild och hemkunskap. Bildbetyget är jag jättestolt över men hemkunskapen kunde har gått bättre.
Jag kan inte fatta att vi får jullov om en vecka nästan! Då har jag gått halva åttan och halva högstadiet!! Skönt men tråkigt, det har gått så himla fort!

Puss Jo!

Fullt upp!


Förlåt att jag inte har bloggat på sistone men det är så mycket just nu. Skolan, träning, luciaträning, konfa och julklapps shoppingen. Men nu kör jag en snabbis;) Igår var jag på kupolen med Julia, Jättekul!

Love Jo!

?

hej :)
idag är jag bara inte på humör.
det blir inte bättre av att det blev svin kallt ute och
att snön vräker ner (det har inte slutat än).
vissa tycker säkert att det är jätte kul med
vinter, jul, kyla och snö. men jag vill bara
flytta härifrån och komma till ett varmt ställe.
imorgon åker min vän Mia till Thailand och det gör saken bara
värre. allt känns bara såå mörkt just nu och då är jag
inte rolig att vara med.


därför får ni en bild på mig och mina syskon när det var varmt och soligt!


XoXo Lo ♥

nice

glömmde att visa hur vackra mina naglar är just nu!
pappa köpte nagel grejer till mig när han var i barcelona :)





Lo liiike!

XoXo Lo ♥


bild bomb :D

eftersom att jag inte har bloggat på länge så ger jag er alla en bild bomb när jag
och mina tjejer var på nalle puh filmen! :D


jag chillar med min figur i filmen :) Lo=tigger


alicia=nalle puh

chillar i en ensam biosalong ;)


alicia är jätte glad över att få se filmen :)


jätte fint "kitt" man fick när vi gick på bion :)!!


själklart lämmnar vi stället med klass. M ville ge städarna något att pyssla med :)


XoXo Lo♥

tjao!

hej alla pigga & trötta!
förlåt för att jag inte har bloggat på länge :/
jag har haft det mycket trevligt i mitt liv på siståne det har kommit in en kille i mitt liv som gör mig väldigt glad!
jag är inte kär men man måste ju börja någon stans ;)

bloggar mer senare

XoXo Lo

Sommar

Även om jag gillar december så drömmer jag mig tillbaka till i somras! Hade väldigt kul och trevligt! Så här kommer lite härliga bilder från min härliga sommar!



skolavslutningen


Idre



Ven

Köpenhamn

Svenneby

Sumsim



Kram Jo!

1 december!


1:a december, 24 dagar kvar till julafton! Såklart så kollade jag på julkalendern i morse, vet inte vad jag tyckte om den. Lite skum och läskig! :P Får se om jag vågar kolla på den nå mer;)
Saknar snön, det är det enda som fattas.

/ Jo!

RSS 2.0