Pause

Förlåt för att vi inte bloggat, jo har inget internet och lo har mycket på gång. Vi har en liten pause i ungefär en vecka. Sen hörs vi!

Kram JoLo


Varmt!

Underbart väder här hemma! Tar imorse att sitta inne och ha lektioner...
På måndag äre iaf dags att börja träna utomhus och det kommer bli grunt skönt! Kommer bli brun!!! :-D

//Lo


Summer feelings!

Det är riktigt varmt ute idag i Sverige! Jag tog en promenad 19.30 i kort linne och jeans kortbyxor(typ runwaydreams längd) underbart varmt! :-D

//Lo


Jolo

We just 2 guys havin' a good time!
Älskar er alla underbara läsare! Betyder så mycket att ni är ett x antal som läser bloggen varje dag! Se till att era kompisar och ovänner läser den oxå ;)


Älskar dig

Hon är helt galen denna tjej! Photobytekla <3

//Lo


Dagens ordspråk

Självklart från Marilyn Monroe!


Vet inte...

... Riktigt vad jag ska skriva. Jag har en konstig känsla inom mig, jag har inte tränat på ungefär en månad och jag börjar bli tokig! Vet inte vad jag ska göra?? Nu kan jag ju inte sticka ut och springa heller eftersom jag är sjuk... Men det är bara att bita ihop och när jag är frisk blir det riktig jävla hårdkörning!

En fet Lo


Role-models

Kvinnor som jag ser upp till!
Britt ekland
Birgitte Bardot
Marilyn Monroe
Izabella scorupco
Twiggy


//Lo


17 maj!

Idag firar vi tillsammans med norrmännen på deras stora dag. +att det är kristi... Någonting (säger jag som nyss konfirmerat mig:$ ) och det betyder att det är ledigt! Tack Jesus eller Gud för det ni nu gjorde som leder till att vi är lediga! Nu ska jag duscha och sen blir det att grilla! Älskar att grilla<3 hoppas ni får en lika toppen kväll som mig!

Lo❤


Valrossar

Valrossarnas förening!


frankrike.2

en till bild bomb från frankrike, denna gång är det mina bilder:)



jag ooch hugo sover på flygplanet (sleep'n in the airplane)




my king<3

moi, the queen!


min lysande stjärna, maeva pratar jätte bra svenska! för att jag är hennes svenska lärare ;)

Lo

Sjuk

Nu är jag hemma från skolan och är sjuk... It sucks to be sick! I miss you all french people and i hope you come back this summer! Tonight i Will fix the photos from when we was in france! Xx

Lo❤


Frankrike. 1

Lite bilder som mina kompisar tagit:-)
//Lo


Skola

Idag börjar en ny vecka, nya val och med nya möjligheter. Jag hoppas att denna vecka blir bra. Att jag hinner bli frisk och att jag kommer tillbaka på Banan igen. Ikväll kanske det kommer lite bilder från Frankrike! Puss Lo


Konfa

Halelujah!


Hemma!

Nu är den lilla blonda tjejen i bloggen tillbaka! Idag har jag mycket att göra och det ska bli väldigt nervöst. Jag och Jo ska konfirmera oss och eftersom jag varit i Frankrike med mina kompisar så har jag inte en aning om vad jag ska göra! Så förlåt allihop om konfan blir galen... Men de sa ju att det skulle vara personligt och jag ÄR galen, problemet löst!!!

//Lo ❤


Sjuk...

Nu har blivit förkyld, bara sådär. Kände mig helt frisk i helgen men nu är det nästan motsatsen. Så det bara att ta det lungt och hoppas att jag blir frisk till helgen! Myser runt i min PON och väntar på bättre tider.


Kram Jo!

New in

Igår fick jag hem min beställning från H&M, är riktigt nöjd. Tycker tröjan är jättefin och kommer bli min favorit i sommar! Så här ser den ut på;




Kram Jo!

Tips

Här kommer tre låtar som jag tycker är riktigt bra:

Vid protesfabrikens stängsel- Håkan Hellström
Stay- Erik Hassle
Vilja bli- Oskar Linnros

Kram Jo!

7/5

Idag har jag studiedag, så jag har tagit det lungt. Varit hemma med syrran, bakat till konfirmationen och snart ska jag åka och träna och efter det ska jag vara funktionär på skolsim. Ska bli kul! :)
Ha det gött!

Kram Jo!

Bikinis

Äntligen har H&M kommit ut med fler bikinis. Jag gillar nästan alla H&Ms kläder och jag älskar bikinis så det kan ju bara bli bra! Det bästa med den här kollektionen är att den är sjukt snygg och att nästan varje del bara kostar ca. 50 kr!  
Här kommer mina favoriter;

Tycker alla är jättefina men jag gillar de tre blå mest:)

Kram Jo!

hejdå!

vi ses om en vecka älskade blogg, jag kommer (för hoppningsvis) tillbaka brun och glad!
det kommer völ komma en massa bilder och så men ni får väl stå ut.
tänkte ge er en liten bild bomb nu med ego bilder på mig så om ni saknar mig är det bara att läsa inlägget ;)
(ego som man är) hoppas ni även får ett gott skratt när ni kollar på mina fina bilder :)


leker cool.


kiss from me <3



standard, gött mos

//Lo

Borta


Lo har åkt iväg ett tag så det blir nog bara bloggning från Jo i typ en vecka. Men i helgen kommer det tyvärr inte bli någon bloggning alls för då åker även Jo bort. Inte lika långt som Lo men, men. Så tills dess får ni njuta (eller inte :P) av den här bilden!! ;)

Xoxo JoLo!

Sommar??

Idag fick även jag sluta tidigare och då gick jag till mormor och fikade. Super gott!
//Lo❤


Outfit

Sommar!

Väst- Only
Solglasögon- RayBan
Shorts-H&M
Skor-Citybird

Kram Jo!

Skor

Skulle vilja ha ett par nya skor till skolavslutningen. Funderar på dom här två;

från Dinsko och kostar 399

Citybird, kostar 349

Kram Jo!

Hemma!

Idag hade jag en kort dag, hade bara två lektioner. Var väldigt skönt! Så nu är jag hemma och hade tänkt baka lite grejs till konfirmationen och lyssna på lite bra musik! :D

Kram Jo!

Hello!

Hej igen, jag har haft fullt upp eftersom jag har haft "lång" ledigt. Yeah!!! Min Valborg va super mys och lugn. Jag var i stan och shoppade hela dagen och när jag kom hem sent på kvällen så kom R och vi myste framför tv:n. Vi kollade på disney favoriter och åt frukt doppad i smält choklad! Muuuuuumma!
//Lo❤


Erik Hassle

Just nu är jag jätteglad för att Erik Hassle kommer släppa ett nytt album nu i maj. Känner att det kommer bli väldigt bra, kan inte bli annat än bra när det är Erik Hassle! Han är riktigt bra och har en grymm röst!
Här är hans nyaste singel Stay:http://www.youtube.com/watch?v=fnDow9KtWG4


Kram Jo!

Valborg

Igår firade jag Valborg med mina kompisar. Var hemma hos Ida, åt mat, godis och tog det lungt. Härligt!
Det blev lite godis, glass och jordgubbar kvar så idag gick vi ut i solen och hade en lite picknick.



Kram Jo!

RSS 2.0