Hippie

Jag älskar synen av en hippie. Jag blir så glad när jag ser deras sjukt snygga kläder och vackra färger. Deras budskap om tro hopp och kärlek :)

// Lo❤


Buus

En härlig dag för två idioter! ❤


Tillsammans!

Idag ska jolo ha en hel dag tillsammans. Lo ska klippa sig... Vi kommer ha det awesome ❤


Tack!

Igår fick jag hjälp av min kära vän "photobytekla" som hjälpte mig att fixa till det här på bloggen. Hon har en jätte intressant och rolig blogg själv och hon är en väldigt duktig fotograf! Jag hoppas ni gillar det lilla förändringarna som jag gjort :-)

// Lo ❤


BAD!


Kom nyss hem från träningen och snart åka iväg igen. Den här gången till Borlänge med Saga och Ida. Ska bli galet kul!!

Kram Jo!

Bad!

Eftersom att jag tillbringar så sjukt lite tid i en simhall så va jag och badade med mins kompisar efter morgonträningen! Kom hem nyss och är fruktansvärt trött!//lo ❤


Den andra

Fick nyss min andra onepeice, ni vet hur den ser ut så jag tänkte inte lägga upp någon bild på den. Tråkig, jag vet! ;)

Kram Jo!

Läxa över lov

Har fått en liten läxa över lovet, ska skriva en liten text om vad jag tycker om donationsmänniskor. Så vad tycker jag om reservdelsmänniskor? Bra fråga...

Kram Jo!

En till


Har beställt min andra onepeice, fick bli den här!

Kram Jo!

Kupolen

Veckan som har gått har inte varit en helt vanlig skolvecka. Vi har fått sluta tidigare varje dag! :D Så för att "fira" att vi fick sluta en timme tidigare igår åkte jag och några vänner till kupolen! Spontanshopping är alltid den bästa, och så var fallet även igår. Hittade det här;

Solglasögon från H&M
Senilsnören fran Glitter

Väska från New Yorker

Bikini från New Yorker

Kram Jo!

Party!

Igår va jag på gården och det va såå kul! Träffade massa nya roliga människor och människor som jag känt förut men saknat något enormt! Vi kollade på film och skrek ;) //lo❤


Bus kul

Bara en massa trams...


//Lo❤


Outfit

Så här skulle jag gärna vilja gå runt:

Tröja, Byxor, Solglasögon och Halsband: Cubus
Jacka och Skor: H&M

Kram Jo!

♥ by Jo

Jag älskar skinn, på byxor, väskor, jackor... Men särskillt skinnjackor, har en men vill gärna ha en till. Hellst en skinnjacka i bikermodell.

Från H&M

Kram Jo!

Hemma

Är lite smått förkyld så jag tränar inte:( Istället är jag hemma och tar det lugnt! Har inte kännt mig helt frisk på sistone men det ska det bli ändring på nu:) Kram Jo!

En ägg

Glad påsk!... Va det jag råkade säga till en vän i skolan idag när jag skulle säga godmorgon ;-) på hemkunskapen för följde påsken mig och Alicia och det va ett mycket lustigt ägg vi hade:-) det ville inte dela på sig riktigt .

//lo ❤


Ute

Idag hade jag friluftsdag, inte precis favoritdagen på året. Åkte skridskor och curlade, nu är jag jättetrött och har ont i huvudet. Men ska åka på konfa snart och träffa Lo och alla andra :)

Kram Jo!

Min helg

Min helg spenderas i underbara Ludvika simhall. Okej, den är inte underbar... utan motsattsen! Igår simmade jag favvogrenen, persade 9 sekunder! :D Kom 4a på bade grenarna jag simmade, typiskt mig att komma 4a. Snart åker jag dit igen.

Imorse vaknade jag och insåg att jag skulle vara i kyrkan en timme efter att jag vaknade:P Kom iaf dit i tid. 

Är väl typ det som har hänt för min del;) 

Kram Jo! 


Home sweet home

// Lo ❤


Bus

Jag vet att egentligen så bryr sig ingen om vad jag gör på dagarna eller inte gör. Men jag måste bara berätta om mitt underbara liv framför tv:n. Jag blir så glad av vissa program och serier och sen finns det vissa reklamer som är helt sinnessjukt kuliga :D jag kan sitta och skratta ensam i en evighet till vissa reklamer! Såå kul!


//Lo❤


Tävling!


Snart drar jag iväg på tävling!
NU KÖR VI!!

Kram Jo!

Mys pys

Godmorgon!

Jag har varit sjuk hela veckan och inte hunnit träna någonting och inte vart i skolan heller... Idag är Jo på tävling men jag får stanna hemma :( idag blir det bara mys och fixa med min nya bästa vän, min mobil. Min gamla pajade så nu har jag fått en ny :)


// Lo ❤


11


Idag fyller min syrra 11 år, Grattis! :D
Nu ska vi ut och äta! :)

Kram Jo!

2011


Hade lite tråkig så jag fixade ett collage från våra resor, korta som långa från 2011.

Kram Jo!

Peace

Jag fick ett jätte fint armband av mamma igår och det har även en stor betydelse, childhood! //Lo ❤


Blä!

Idag har inte allt gått som jag vill. Det första var att jag glömde min borste hemma så jag kunde inte borsta håret efter morgonträningen. Fick gå runt med oborstat hår hela dagen! Och det andra är att Ida har blivit sjuk så jag var själv på praoen. Men det gick bra ändå. Fick kolla på film idag!! :D Ska snart iväg på simmöte:) Kram Jo!

Ha en bra alla ❤ns dag


Magic Mike

En film som alla måste hålla utsikt efter är magic Mike, den handlar om manliga strippor... Den är fylld av mina favorit skådisar och jag längtat efter sommaren nu för det är då den kommer ut :)

Alex pettyfer, Matthew mcconaughey, channing tatum, Joe manganiello och matt bomer är några av det heta killarna ;)


//lo


Prao

Har prao den här veckan. Är på min mammas jobb med Ida. Första dagen är avklarad! Ska snart åka och träna. Ska bli kul! Är taggad att fortsätta träna på bra efter helgen. Blev sjukt nöjd! Utom med fjärilet som när jag tappade glasögonen, badmössan och simmade in i linan:P Fortsatte ändå;) Kram Jo!

Sick...

Det finns verkligen inget kul att göra när man ligger hemma och är sjuk. Imorgon är det alla ❤ dag och jag kommer vara sjuk. Fast jag hade ändå var't ensam så det gör kanske inte så mycket:/ nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, att göra ingenting ;)

// lo


Jolo's helg

Vi har varit och tävlat i helgen. Vi hade riktigt kul fast lo blev sjuk... Men det va mys framför mello och dreglande över Ulrik munther :D jo som tävlade andra dagen (när lo låg på rummet och sov) gjorde riktigt bra ifrån sig!!!


Helgen

Nu ska jag äntligen berätta vad jag gjorde förra helgen. Vi var tre tjejer som åkte hem till Ida som fyllde 15 år. Hon visste ingenting och sen kommer vi in klampandes med tårta, presenter, packning och sjunger Ja må hon leva! Var skitroligt. Nästa på tur att fylla är jag, fast det är ett tag kvar...


Bakar tårta!

Bild från Jossan

Bild från Ida
På bilden är Idas presenter, tårtan och vi som firade henne.

Kram Jo!

Hittade denna snygging i hemkunskapsboken 😃😃


Xoxo lo ❤


JoLo



Superfina eller hur? En snäll kompis som har fixat! :D

Xoxo JoLo!

FREDAG!!


Äntligen fredag! Har verkligen längtat efter den här dagen. Har haft 7 läxor den här veckan. Brukar ha ungerfär 2-3. Sitter och försöker bli klar med min idrottsläxa, för att klara av det lyssnar jag lite på Håkan Hellström! Bäst!
Kram Jo!

Träning

Nu är det dags för ett nytt träningspass


Jolo❤


Bus på stan!!

Var på stan med mina tjejer. Det va Såå kul och när vi skulle gå hem hittade vi en grymt rolig kartong:)



Xoxo lo ❤

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511434.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511434.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511434.jpg%3C/a%3E">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511434.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511443.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511443.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511443.jpg%3C/a%3E">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511443.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511494.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511494.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511521.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511521.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511522.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511522.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511544.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_188511549.jpg" class="image">



Trött

Är så himla trött nu, skulle kunna somna sittandes!


Xoxo lo❤


Plugga

Här pluggat enda sen jag kom hem från skolan vid fyra. Både svenska och so. Har sjukt mycket den här veckan. Är ju inte det roligaste att plugga men om man sätter på lite bra musik så funkar det väl. Har inte hunnit blogga om helgen än, tar det när jag inte är så trött på att skriva;) Kram Jo!

Skridskor

Idag åkte vi skridskor och det gör Såå ont i fötterna då. Hur kan man göra någon så korgig sport?


Xoxo lo ❤


Lurv ❤

Syskon i mys-mössor!


Xoxo lo


sisters

Kram Lo

semlor

bakar semlor med systeryster. jag vet, ingen som bryr sig igentligen om det men jag säger det bara för att jag har inget annat att säga! åker hem vid fyra och då hoppas jag på att jag får sitta bredvid en snygg kille då oxå. fick nämligen sitta brevid en riktigt hottie som jag pratade mycket med och jag hatar att åka tåg ensam så det är ju jätte kul när man får snyggt sällskap!
XoXo Lo

kärlek

hej alla pigga och trötta!
är hemma hos min storasyster och har det bäst!
vi har varit på äventyrsbad och vi har pysslat och shoppat lite.
fikat i massor och bara chillat! jag har fått hennes gammla mobil och det
uppskattade jag verkligen!!! nu ska vi äta en mysig hemlagad middag och sen kolla på
melodifestivalen!!!!!!!
xoxo lo

Par-T

Kan inte riktigt säga vad jag ska göra ikväll och inte vart jag ska heller. Det enda jag kan säga är att det kommer bli grymt!!


så här ser jag ut iaf

Kram Jo!

♥ by Jo

Jag älskar skor, så här kommer en modell som jag gillar!
Jeffrey Campbell





Kram Jo!

Musik

Jag älskar svenska artister och det är nästan de enda jag lyssnar på. Och bättre är det om dom sjunger på svenska oxå. Mina favoriter är...

Erik Hassle
Oskar Linnros
Daniel Adams-Ray
Veronica Maggio
Kent
Håkan Hellström
Daniel Norberg
New Kid
Tove Styrke
Norlie och KKV
Kapten Röd
Moa Lignell
Joe Brooks
Melissa Horn

Alla utom Joe Brooks är svenska och dom flesta sjunger på svenska.

Kram Jo!

Älska eller hata?


Jag bara älskar det här tröjan! Helt underbar! Och låten är ju inte dålig den heller ;)

Kram Jo!

RSS 2.0