Åland!

Imorgon åker JoLo till Åland på träningsläger med alla andra simmare! Ska bli jätteskoj! Mindre skoj är väl att vi ska åka från Falun 05.30, och att vi måste åka båt. Både Jo och Lo brukar bli åksjuka! :P 
Här kommer några bilder från förra året :D

Shoppingtur i Mariehamn!

Jo och Z i sina fiiina pälsmössor som dom köpte i Mariehamn!

Fiiina simhallen!

Lo´s hår!

Xoxo JoLo!

Lager 157


Igår efter skolan åkte jag till lager 157 med min mamma och syrra. Hittade ett par snygga, sköna och billiga jeans, en svart oversize tröja och en jätte mysig halsduk! Jag älskar lager 157!

Idag har vi fått hemuppgifter från skolan. Skönt att vara hemma och få sova hur länge man vill! Jag är klar med uppgifterna så nu kan jag ta det lungt fram till träningen!

Puss Jo!

Tjejkväll!




Matlagning!








Här är lite bilder från kvällen/natten. Vi började med att gå till City Gross-bara det var ju kul! När vi kom hem lagade vi tacos och hade mysigt! Efter det spelade vi lite Just Dance och kollade på film, sen spelade vi "Med andra ord" vid ett tiden, när vi vara klara med det dansade vi lite mer. Halv fyra somna vi och jag som hade varit trött sen tio! :P Men kul var det!!

Love Jo!

the red riding hood.



igår var jag och mom och shoppade. det va väldigt kul! hittade lite mysiga stickade grejer
som passar i vinter/höst! jag är inget direkt fan av höst men jag gillar stickade grejer ;)
jag pratade även lite i telefonen med min storasyster igår (som ni kan hitta på nattstad.se/johanja)
och det är alltid kul att få prata med sina syskon :D


det blev
 2- stickade strumbyxor
 2- stickade tubsjalar
 1- stor gräddvit stickad kofta
 1- over-size tisha (t-shirt) (som inte är med på bilden)


XoXo Lo



sjuk :(



nu har klassen startat med teatern. det är jätte kul och såå men jag har blivit sjuk.
nu när det är helg försöker man göra allt för att bli frisk, jag m¨ste vra frisk
så jag kan vara med på tatern och börja träna igen!!!
kom gärna och kolla på teatern, onsdag 26/10 kl.18.00
på min skola :) det kostar 20kr för människor under 18 och 40 för... vuxna ;)


XoXo Lo ♥

Fredag!!:D


Äntligen fredag, skolan och träningen är avklarad!
Imon ska jag och några härliga kompisar ha "tjejkväll", ska bli skitkul!:D  
Nu ska snart gå och kolla på idol, måste ju se Moa! Helt klart min favorit i år!

XO Jo!

Life goes on!


Tisdag nu igen och jag har sovmorgon! Imorse behövde jag inte upp och träna, vi fick ledigt om vi ville! Och igår tränade vi en timme mindre! Skönt! I helgen var det tävling och för min del gick det azum! Persade på allt jag simmade! Svärdfisken kvalade in på Sum-Sim!! Grattis till henne!!!:D

I torsdags var vi nere på stan på museet, och när vi ändå var där nere passade jag, Saga och Ida på att äta Kinamat!!:) Efter skolan åkte jag hem till Lo och vi tog en repa på stan, härligt!

Puss Jo!

life



idag ska jag och mamma ner på stan och se om dom har något nice:igt. senare ska jag upp
till simhallen och spändera resten av min helg där. det blir en rolig tävling och jag kommer träffa mina härliga vänner från dom andra klubbarna som jag inte har träffat på jätte länge!!

XoXo Lo ♥

ibland...



blir det inte som du tror. men andra stunder blir det ännu bättre!!!
vissa stunder vill man inte glömma för dom är så underbara och vissa stunder
önskar man att man inte var med om. men allt händer av en anledning
och det är jag säker på.

XoXo Lo ♥

Tisdag


Idag har jag varit med om mycket, både roliga och tråkiga saker.
Det tråkiga är att jag och två andra tjejer blev "utsparkade" från Ellen. Vi får inte vara med längre för att vi skulle komma senare varannan gång, eftersom vi har konfa då.
Det roliga var bl.a att ist för Ellen åkte jag med min mamma och syster till kupolen och shoppade lite:D
Hittade; Ett par jeans, en jeansshorta, en tisha och ett par skor!
En annan rolig sak var att jag pratade med Lo hela vägen hem från skolan, hade såå mycket att prata om även fast det bara hade gått några timmar sen vi sågs.
På idrotten idag stod innebandy på schemat och vi fick börja med att spela skoinnebandy! Det var som vanlig innebandy fast man skulle slå med sin sko (som man skulle ha i handen) ist för med en klubba! På idrotten kom våran slöjdfröken in och sa att alla som har träslöjd (asså min grupp) har sovmorgon imon! Precis vad jag behöver! :D

Puss Jo!

My new haircut!


Så här ser mitt hår ut nu för tiden! Inte så stor skillnad, men men.

Love Jo!

orsa


alicia på donken



vi köpte glass som vi brukar, mumms!


sen skrattade vi tills vi ramlade ner på golvet ;)


alicia


alicia och mimmi


mimmi och alicia bemästrade tillslut tekniken över att grilla. det va en väldigt intressant
sak att se på när dom prövade olika sätt att grilla på. min favorit va nog alicias gå på elden teknik ;)


XoXo Lo ♥

orsa



i helgen har jag varit med alicia och mimmi i min stuga. det va väldigt mysigt och vi har skrattat så mycket så jag trodde vi skulle dö! vi har kollat på BLACK SWAN och den va psykiskt påfrestande men den va väldigt bra. ena dagen va vi ute och grillade mashmellows (stavning) och det va super gott!


ps. fler bilder kommer senare.

XoXo Lo♥


Mora


Äntligen fredag!! Ikväll åker jag ch min familj till Mora för att fira min moster och kusin som har/ska fylla år. Det ska bli skönt att åka bort och ta det lungt efter en jobbig vecka.

Igår var jag och klippte mig, ingen ny stil men ganska mycket kortare (tycker jag). Bild kommer senare.

Love Jo!

Good Feeling



det är för bra för att vara sant. idag har vi drama hela dagen i skolan.
super kuul!!! det innebar att det inte va en ända lektion och det va jätte skönt, skolan kan ju vara trevlig ibland!
nu ska jag snart iväg på simtävling på hemma plan och det är verkligen trevligt men liiite jobbigt. jag gillar dock att det inte är särskilt seriöst för i helgen har jag tävlat och nu är man ganska hyffsat trött. nu sitter man här hemma och lyssnar på "våran låt" och börjar nästan gråta :')


XoXo Lo ♥

Helgen!


Söndag kväll och helgen är slut:(
Igår var vi ju som sagt på dop, så söt lilla tjejern va! Efter dopet höll hon på äta upp mig och mitt kamera fodral.
Träffade tre kusiner, två farbröder med familj och såklart mitt kusinbarnet Wilma!

Idag var vi på tävling i Hedemora, gick helt okej. Persade på en grej, var lite över och låg på pers. Roligast idag var helt klart lagkappen som vivann, Jo, Lo,Z och Svärdfisken. Tvåa kom andra falulaget. Som vanligt tog vi ett dopp med kläderna på efter prisutdelningen!
Imon är det hemmatävling för klubben så det är bara att ladda om!

/Jo!

Dop!


Snart ska jag och min familj åka mot Gävle, men innan det måste vi ju såklart in i Valbo. Jag måste köpa en kavaj så jag hoppas att dom har den jag vill ha där. Efter det ska vi hem till en av mina farbröder och fika, sen åker vi på mitt kusinbarns dop! Har inte hunnit träffa lilla Wilma än, så det ska bli kul att äntligen få träffa henne. Hon är ju snart ett halv år! 
Imon är det tävling i Hedemora och jag är väldigt taggad! Min första tävling för hösten! På måndag är det oxå tävling fast hemma med bara klubben. Då ska jag simma 100 fjäril och det är jag väldigt, väldigt nervös för!

Kram Jo!

RSS 2.0