Mair


Sitter och pluggar, ska skriva en no-uppsats om en sjukdom. I sånna här lägen är bra att det finns bra musik såsom Amanda Mair. Helt grymt bra! Ett måste att lyssna på;)

Kram Jo!

Klänning

Var ner på stan nyss och köpte (eller mamma köpte;)) en klänning till konfan och skolavslutningen. Fick bli en spetsklänning från H&M. Så nu väntar jag bara på att jag ska få använda den:)

Kram Jo!

Fredag❤

Hejsan! Denna helg äre bara massa tok och galet jag ska göra! Ikväll ska jag på bio med R och sen imorgon åker jag till min vän Bella :-) det kommer bli galet kul!! Jag ska se filmen HUNGER GAMES och det kommer bli grymmmmmmt!!!
Jag vill hälsa grattis till min vän Moa oxå som fyller år idag!


//Lo❤


Vill ha!

Här kommer några sjukt fina shorts, skulle vara väldigt glad om jag fick gå runt i dom här i sommar!
Båda kommer från Gina Tricot



Kram Jo!

Svävar på moln

Hejsan alla människor på planeten jorden :-) jag måste bara berätta en bra nyhet, det är påsklov om 9dagar!!! Det är sååå skönt och jag vill verkligen åka bort från min hem stad och bara släppa allt. Efter lovet blire dock väldigt stressigt och harnågot varje dag... Så just nu lever jag livet och tar all vila jag kan få!

//Lo❤


Godnatt

Nu har jag duschat, ätit jordgubbar... Alltså gjort allt nödvändigt! Nu ska jag läsa en bok och sen sova! Jag ska även hälsa till min bästaste ko-vän Jacob för han (tror han iallafall) är bäst❤

//Lo❤


Shopping

Var ner på stan idag med Ida, hade ingen träning så passade på att shoppa lite:) Hittade det här:
 
Blus, H&M

Nagellack,
H&M

Armband,
H&M

Nu måste jag ta och pluuga lite till no-provet imon:P

Kram Jo!

sommar!

nu är jag så trött på vintern.
sommaren får mer än gärna komma nu!!!





jag har tagit alla bilder utom den sista :) hoppas ni får lika härliga sommar feelings
som mig !

//Lo♥

I min garderob

Ny har jag denna i min garderob :-)
Från hm, ganska galen klänning men om man tar rätt assessorer till blir den väldigt fin :-) //Lo❤


Bikinis

Snart är det sommar och jag kan inte vänta!! Skulle vilja ha någon av dessa;


Alla kommer från H&M

Kram Jo!

Vilket?

Har hittills i mitt liv haft tre olika färger på håret, sist gjorde jag blonda slingor innan det tonade jag hela håret brunt och såklart har jag haft min normala färg. Är lite inne på att göra blonda slingor igen, känns somrigt! Här kommer iaf bilder på färgerna jag har haft.

Normal (var för väldigt länge sen jag tog bilen:P)

Brunt

Blonda slingor

kram Jo!

Gina Tricot




Dom här snyggingarna finns på Gina Tricot och kostar bara 80 kr!! Skulle vilja ha allihopa i sommar! tycker dom är så snygga!

Kram Jo!


Västerås


Igår var vi i Västerås på konfadag, älskadagen. Var sjukt roligt! Var på gudstjänst, teater, åt tacobuffé, var på disco, spanade på killar och så var vi och kollade på Youngblood! Var såå kul! Kom hem runt 3 i natt, så är vi ganska körda.

Xoxo JoLo!

by Lo♥

jag får sommar känsla av detta fina väder, därför gör jag en liten sommar outfit :)




koftan är från ginatricot
linnet är från only
shortsen är ett par avklippta jeans
skorna är från doctor martens

EGO♥

tråkigt kan man ha ibland...









helt normal tjej bara...

//Lo♥


3 snyggingar

Här kommer tre väldigt snygga killar enligt mig!

Taylor Lautner

Gregg Sulkin


Tom Welling

Kram Jo!


Ögongodis

Ja, det räcker med rubriken...

//Lo❤


Film

Jag vill tipsa om en underbart bra film som man kan kolla på tusen gånger! Filmen är ganska gammal men riktigt bra!

//Lo❤


Hemma❤

Borta bra men hemma bäst! Nu är jag hemma och det är jätte skönt! Nu ska jag nog "sova", är trött efter resan. Har dock problem med sömnen men någon gång somnar man väl:) helgen har varit galen och om ni vill få en liten skymt av det jag varit med om (eller se mig) får ni kolla på partaj på söndag klockan 21.00 :-D
//Lo❤


Outfit 4


Här kommer ännu en till outfit som jag har fixat ihop.
Blus, Byxor, Armband och Skor från H&M
Klocka från Regal
Väska från Cubus

Kram Jo!

Vår!


Härligt med sol och varmt, kännde när jag gick från skolan idag att det är riktigt varmt ute! Får börja tänka på att ta fram vårkläder snart! :)

Kram Jo!

Stockholm

Nu har vi ätit "frukost" och ska snart bära av till filmhuset och va med på inspelning:)

//Lo


Hemma!


Nu är jag hemma och tillbaks i våren. Eller jag kom hem igår kväll, sen dess har jag tränat, varit i skolan och varit på konfa. Det var vinter i Norrland så det är skönt att komma hem till våren, eller ingen snö iaf.

Kram Jo!

Stockholm

Hej alla!
Nu är jag i stockholm och praoar. Det känns som en "dream come true" alla är så roliga och ide rika! Är i en club-lokal och kollar på inspelning av karatefylla. Tycker synd om er som inte får uppleva detta;) //Lo och mi❤


Checka

Jag vill bara tillägga att min älskade vän photobytekla, börjar bli en riktig kändis nu! Hon har över 100 läsare på sin blogg! Läs hennes mycket grymma blogg där ni även kan hitta en massa bilder på mig;) photobytekla.blogg.se
//Lo


Field of dreams

Jag vill bara tipsa om hm's kollektion! Det är jätte mycket stickat och virkat! Den här helt underbar! Min personliga favorit är det virkade shortsen! :-)
//Lo❤

www.hm.se


Glada tjejer!

Nu har vi jobbat klart! Denna helg var otrolig! Det värmer i hjärtat när flera olika tidningar och paparazzis tog kort på oss och skidåkarnas tränare tar kort på oss. Hetingen Dario Cologna fick vi kort och kram med. Hans tränare och typ coach kallade oss chicas (stavning) och dario typ sjöng och höll om oss;) många nya haff denna helg, och fler blir det;) //Lo❤


Godmorgon

Jag skulle vilja ge er ett pris, ni som orkar stå ut med mig, jag orkar knappt det själv. Jo har varit borta tillräckligt länge för att jag ska ha gjort några av det mest idiotiska saker i mitt liv. Jag hoppas att ni får en bra dag, jag ska försöka. //Lo❤


.

När man tror att saker inte kan bli värre, har det bara börjat. Saker man säger går inte att spola tillbaka. Det bara går inte. Saker man gör går inte att ångra, det bara går inte. Människor man älskar går inte att få tillbaka om man ljuger.

//Lo


En dag till

Idag har vi jobbat för fullt, inte lika vackert väder som igår. Men en massa nya vänner har man fått. Självklart var norska landslagets herrar trevligast (och snyggast) :) nu ska jag ta en dusch och börja vänja mig i mitt rosa hår :-D

//Lo❤


Vacker

Nu ska jag kolla på skavlan för att se på den vackraste och mest intelligenta kvinna! Puss Lo❤


Chill

Nu är det i full gång

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_194149909.jpg" class="image">


Godmorgon!

Nu är det Lo som får stå för bloggandet på ett tag! I Sweden är det nu skidtävling som heter svenska skid spelen. Självklart ska jag dit och jobba. Min syster har också anlänt till mitt hem och det är väldigt skoj. Jag ska tänka om jag kan hitta på något skoj att skriva om här på bloggen under helgen :)

//Lo❤


Umeå


Imon åker jag med min familj upp till Umeå, vi ska åka natt tåg. Får se om jag kommer sova något. Kommer hem på måndag någon tid så jag är ledig från skolan! :D Ses om några dagar, nu ska jag packa!

Kram Jo!

Comeback

Ni har säkert hört att Calipposhot har kommit tillbaka, härligt! Känner att det här kommer göra min sommar! Blev så glad när jag hörde att den skulle komma tillbaka :)

GILLA!

Kram Jo!

Here comes the sun

Sun sun sun. Here it comes!
Jag blir lycklig när solen väcker mig på morgonen, att vakna glad och inte gråtandes. Jag bara älskar bra drömmar och en dag som fortsätter bra. Det är skönt att veta att man inte är ensam. Även om det man har gemensamt är något tragiskt så delar man det iallafall. Känslan av ensamhet är hemsk. Man kan vara ensam hemma men det betyder inte att man är ensam. Men när solen väcker mig är jag inte ensam.
//Lo❤


Wow

Goddag.
Hur vet man när man är lycklig?
Att det inte är sorg man känner?
Vad gör en lycklig och vad sårar än??
Vänner är bra att ha i ens närhet men ibland äre även de som gör en sårad. Det är väldigt svårt att veta när man har trillat över "ledsen gränsen" eller om man är på " lycklig gränsen". Jag tror att ibland ligger man precis på gränsen mellan de och då bara gråter man. Allting blir förvärrat och vardagen går inte ihop. Jag vill bli mitt gamla jag och känna mig riktigt jävla lycklig, jag vet bara inte hur jag ska ta mig över till lyckliga sidan från den sårade sidan. Men man måste ju ha lite motstånd i livet och inte ge upp på en gång.

//Lo❤


Muskler

Hej i blåbärsskogen och i alla träningslokaler! Nu ska jolo träna 3:e passet idag! Vi pumpar våra muskler tillsammans med en tjej som har världsrikord i sin ålder i tyngdlyftning, tro det eller ej men hon är liiiiite bättre än oss! Puss


Smidig

Jag vet att ni kanske inte bryr er så mycket om vad jag gör på dagarna men tänkte ta att göra det ändå idag. För idag på idrotten så var inte så smidig. Inte bara en gång utan tre, hur jag lyckas? Vet inte! Jag skulle stå på händer mot en vägg men det slutade med att jag stod på nacken mot väggen. Ingen större skada skedd förutom att jag har lite ont i nacken och ryggen. Har lite skrapmärken på ryggen, med det har ju ingen dött av tidigare;)
Och så skulle jag prova stå på händer och sen göra en kullerbytta ner på en tjockmatta, jag stod på händer och släppte med händerna så mitt huvud hängde över kanten:P Det lyckades jag med två gånger! Som sagt smidig!

Kram Jo!

Trött!

Godkväll! Nu är jag helt död! Klockan är inte ens halv nio och jag tänker sova nu! Helgen har varit riktigt tuff men kul. Känns skoj med simträning imorgon, så längesen jag va i vattnet!!! I slutet av tävlingen låg alla från klubben döda i bebispoolen och gav varandra massage! Det va närgånget men mysigt! Haha! Godnitt alla härliga läsare, vänner, ovänner och snygga killar ;) ❤


Simtävling

Idag har vi simmat första delen av tävlingen. Vi är trötta men glada :)


Cool

Puss från jolo på simtävling :-D


Pözzzzz


Tävling


Tävling i Falun i helgen, nu kör vi!

Xoxo JoLo!

By Lo❤

Lätt som en fjäder, ändå snyggt som fan!


Tagga

Hejsan i blåbärsskogen!
Nu är det fredag och jag har saknat denna dag i en vecka nu! Nu ska jag åka och träna och sen blir det att ragga för i helgen äre tävling! Jag ska se om jag kan leta lite snygga grejer och tips ikväll som jag lägger upp på bloggen sen så checka in bloggen ikväll! :-D
//Lo❤


Outfit 3


Fixade ihop en outfit med blusen från H&M, ännu en till outfit som jag gärna skulle glassa runt i. Enkelt och snyggt!
Blus, Byxor och Halsband från H&M
Skor från Nelly.com

Kram Jo!

Vit

Har spanat in den här vita blusen från H&M ett tag. Tycker att den är så snygg! Passar till allt. Har en liknanade fast kortärmad. Kostar 199 kr på H&M.

Kram Jo!

Stan

Nu ska jag ner på stan och hjälpa en vän att hitta present till sin tjej :) jobbigt att snön vräker ner, får ingen lust att ut och gå men vad gör man inte för sina boys :-) //Lo❤


Bus!

Hejhallå! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men något borde ploppa upp från min hjärna. Jag tror jag tillägnar detta inlägg till en underbar person. Väldigt snygg, rolig, busig, mystisk men ändå väldigt ärlig och öppen. Alla vänner kan ju inte vara bra och det är ju tur för då skulle inte det bra vara lika bra om det inte fanns dåliga;) så puss på denna underbara människa! //Lo ❤


By Lo❤

Jag har en enorm kärlek för virkat!


Outfit 2

Så här skulle jag oxå vilja gå runt!

Jacka, Linne, Skärp och Solglasögon från H&M
Byxor från Cubus
Armband från BikBok
Senilsnören från Gina Tricot
Skor från Scorett

Kram Jo!

♥ by Jo

Hiss till fjädrar i håret! Så snyggt!


Dom här kommer från Style by Tyra.

Kram Jo!


By Lo❤

Jo har huven liten mode grej här på bloggen och jag vill ju inte vara sämre så nu tänkte jag visa några snygga saker // lo ❤


Inte mycket


Har inte hänt så mycket dom senaste dagarna förutom att skolan har börjat, men det kan inte någon ha missat.
Livet rullar på och jag hänger med:)

Kram Jo!

Konfa

Hej alla fina och fula läsare!
Nu har vi precis kommit hem från konfan, det va super skoj och vi fick fylla ett vitt papper med vad vi ville som skulle finnas i ens dröm liv :)

//JoLo ❤


Träning

Halloj i blåbärsskogen!
Idag på träningen höll vi på att dö. Våra rumpor har den sjukaste träningsvärken som går att ha! Det är mycket lustigt att simmare får träningsvärk i rumpan men sån't är livet! Nu taggar vi morgon träning!!! Yuppie :-D

//JoLo


...

Godmorgon! Varför lägga ner tid på kärlek när den ändå suger. Folk säger till mig att "du behöver inte bry dig nu när du fortfarande är ung! Ha lite kul" men hur ska det gå att ha kul och ens hjärta är i två feta delar? han tog den andra delen och stack... Nu har jag väntat på att bli mitt "normala jag" ett riktigt bra tag och det händer aldrig. Kanske är jag menad att vara ledsen och ensam. //Lo❤


Håkan Hellström

Jag älskar Håkan Hellström, hans röst, stil, låttexter och namn på låtarna. Till exempel som det här; Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Hur grymmt är inte det?

Kram Jo! 

Sommar


Ge mig sommar NU!!

Kram Jo!

Mello

En vecka kvar till finalen av melodifestivalen. Är inte ett jättestort fan av tävlingen men det är ju faktiskt bra låtar med. Mina favoriter i finalen är Ulrik Munther, Lisa Miskovsky, Loreen och Molly Sandén. Tycker om Danny och Top Cats oxå. Synd bara att inte den bästa låten gick vidare, Kyss mig. Timoteij är ju oxå helt okej, dom sjunger bra och är snygga;) Men helt seiöst vad f*n gör Ranelid och Torsten Flinck i finalen? Då hade snygga Youngblood kunnat vara med istället! Fast vad spelar det för roll när låtarna finns ändå? ;)

Kram Jo!

Då bär det av igen!

Jag har rest väldigt mycket fram och tillbaka den här helgen och ny bär det av igen till mora. Ska åka och ta emot en vän. Hoppas ni får en härlig dag och verkligen utnyttjar det fina vädret :) kram Lo ❤


Dirty dancing

Tja tja! Nu äre time 4 musical :-D
It's gonna be awesome!!!
//Lo❤


Nail art

Nu har jag fixat mina naglar och nu bär det av till Stockholm //Lo ❤


Svalor



Finns att köpa på Bikbok

Älskar svalor!

Kram Jo!


Upptown

Hola! Nu är jag på väg mot Uppsala för att hälsa på min syster och imorgon ska hela familjen på dirty dancing! Det kommer bli azum!!!!!!!!!! //lo❤


Bio


Ska snart ner på bio, En gång i Phuket. Hoppas det finns biljetter kvar;)

Kram Jo!

157

Hade träning imorse efter det åkte jag till lager 157 med mamma och syster. Hittade en tröja och solglasögon, lyckad shopping! :)


Kram Jo!

Mora

Hejsan!
Nu är jag på väg mot Mora för att heja på storebror som ska åka längdskidor :) är väldigt trött men nu äre bara att bita ihop! //lo ❤


Amy

Hej alla! Jag är så glad att ni läser våran blogg, vi får fler och fler läsare varje dag och det värmer verkligen!
Här ska ni få se en vacker kvinna...Amy :) ha en bra dag //lo❤


Konfirmation

Har tänkt ett tag på vad jag vill ha på mig på våran konfirmation i maj, har tänkt på det här:


Klänning från H&M
Skor från DinSko

Kram Jo!

RSS 2.0