vi ses

nu vill JoLo önska er en trevlig sommar och så ses vi om några veckor.
vi ber om ursäkt för att det blivit dåligt bloggande på sista tiden. men vi kan tyvär inte göra något åt det.
så då blir det bäst att vi säger trevlig sommar och det kommer bli ett kort uppehåll här på bloggen på 2 veckor! ha en riktigt bra sommar och när vi ses här nästa gång så har vi MYCKET att berätta!
ni har säkert heller inte tid att läsa våan blogg just nu, det finns några tappra läsare där ute och vi älskar er alla!
men nu borde vi alla ut och njuta av solen och det fina vädret! när ni saknar oss är det bara att kolla in på bloggen och checka våra bilder och lite gamla inlägg! ses om två veckor! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
puss!<3
 
 

Förlåt

Jag va tydligen inte så smart...

Smart som Lo är har hon kommit på hur man lägger upp bilder på ett magiskt sätt via mobilen! //JoLo
 

Mat!

 
 

förlåt

vi ber om ursäkt även fast det inte är vårat fel! men bloggg.se appen funkar inte så vi kan inte blogga. vi har så ont om tid så att sätta sig vid datorn hinner vi inte. vi är så ledsna och hoppas att snart får dom ta och sskärpa sig och fixa den där appen! hoppas att blogg.se lyssnar och inser att vi är väldigt sura!

Just nu...

...händer det inte så super mycket i våra liv, förutom all träning. Så det finns inte så mycket att skriva om, förlåt! Men snart ska vi bättra oss! Om cirka en vecka åker vi ner till Skåne och hittar på en massa bus! Så snälla häng kvar, att ni läser betyder så mycket!:D 
Vi har ett litet problem bara, vi kan inte ladda upp bilder via telefonen till bloggen. Det är fortfarande något fel på appen och vi kan inte ladda upp bilder via internet i telefonen. Vi får hoppas att det löser sig snart! Men bilder ska ki få ändå, det kan vi lova!:)
JoLo

hemma

nu är jag hemma efter att firat min midsommar. min midsommar såg ut precis som den brukar göra :)
 
min kära bror och mamma
 
Lo

Två veckor kvar!

Nu är midsommar slut och även ledigheten! Så nu blir det en till vecka till med träning, träning och ännu mer träning. Veckan efter det åker vi ner till Skåne och Ullared:) Sen har vi sommarlov på riktigt:) men först; 12 träningspass, 7 timmars tågresa, 2 tävlingar och 1 grym shoppingtur på Ullared!:D
JoLo

Glad midsommar!

Ha en trevlig midsommar önskar JoLo

JoLo´s dag . del 1

vi lovade ju er bilder från dagen igår. vi har tagit många bilder. så hoppas ni har något att skratta åt ;)
 
vi började med att laga en härlig lunch, efter att vi hade haft morgon träning. det blev lunch/frukost... GRÖT
 
Jo bildade en miniatyr av ön JoLo som ligger neranför asien (ocianien). den röda står för Jo och vita Lo.
 
Lo började självklart fota sig själv...
 
vi test fotade en bild inomhus... mupparna själva :)
 
ääääääääh. ja precis
 
vi spelar tuffa
 
 
och här började bilderna spåra ut.... så fler bilder får ni se en annan gång ...
 
 

JoLos dag

Idag har vi spenderat hela dagen tillsammans.  Vi hade det jätte mysigt, precis som vanligt! Imorgon kommer det upp bilder från dagen så håll utsikt! 

candy?

sweet, sugar, candy man !




turn it UP!


känslan när man glider in på klubben. 10 000 i fickan. ni vet vem jag är, så jag bjuder på drickan. DRICK DEN

problem...

ni får ursäkta oss att det blir dåligt med bloggande. först slutde blogg.se s app att funka men då gjorde vi vårat bästa och gick in via safari...nu har vårat internet i telefonerna slutat funka helt så... vi hoppas att 3 fixar sitt jävligt irriteerande problem snarast! Fö´r igår hade vi nämligen besöks rekord på bloggen och viv ill inte göra er ledsna. trogna och underbara läsare! vi älskar er såååååå mycket, fortsätt att läsa för nu är det sommar och vi gör bara en masssa bus!


Happy

Som ni kunde läsa så har jag varit på tävling i helgen, tiderna var väl lite sådär, vädret var uselt men jag lyckades komma hem med tre medaljer. Det hade jag verkligen inte väntat mig så jag är ganska glad just nu! :) eller ganska glad är en underdrift, jag är faktiskt superglad; nu efter tävlingen, att det är sommarlov och allt känns bara väldigt bra just nu!:D
Kram Jo!

konfirmation

ledsen att jag inte laggt upp bilder förens nu, men bättre sent än aldrig!
vi konfirmerade oss för typ 1 månad sen ...


underbara gruppen <3


lilla jag (LO)


inne i en djup diskussion med R, precis som vanligt ;)


min lilla familj


jag och bror, och mitt lilla fat med kakor och efterrätt O.O


rainbow cupcakes made with love


alla är väldigt inne i fikandet! älskade vänner <3


det är inte så att jag tycker det är pinsamt med all fika jag tagit...


hånis-fånis och svärdfisken

om vingarna bär

godmorgon världen!

Jo är och tävlar, jag kan tyvär inte vara med för jag har ju dragit på mig en skada.
men livet går vidare och det är sånt som händer, jag har dock varit ute i regnet och sprungit imorse.
det ända jag hade i huvudet medan jag sprang där i spö regnet klockan 9 på morgonen i bara linne
var, OM VINGARNA BÄR. jag kände att om Jo gör sitt bästa i det kalla vattnet kan jag lika gärna
bita ihop och springa i kyla och regn! det jag försöker säga är, om vingarna bär kan vi fixa allt. Jo är min ängel och hennes vingar är det största jag sätt. hon glittrar mest och hon lyser starkast. JO DU ÄR MIN ÄNGEL!




Sommarlov!

Nu har vi sommarlov båda två och det kommer bli galet med bus! 
Tur för er att ni kommer få vara med om ALLT:D

F...

Vädret kan ju bara ta sig. Då taggar man träning i detta underbara väder!
Lo


Trött

Är väldigt trött efter resan idag, har ont i huvudet och vill bara sova så det blir ingen träning för mig idag. Får ta det lugnt och ladda för träningarna imorgon! Nu; one piece och vila!
Kram Jo!


Rain

Varför är himlen tvungen att öppna sig NU? Vi gör trevliga saker med våra klasser och då vill vi inte ha en massa regn !!! Så just nu har ni två blöta, och sura bloggare! :-@


Klassresa

Här kommer en bild från min klassresa som jag är på just nu!
Kram Jo!


Tips

Ett litet tips nu när det börjar bli sommar och varmt. SOLKRÄM, ni tror att ni inte blir lika bruna men det är bara en myt. Du blir inte röd, bränd och svullen! Gör inte samma misstag som jag brukar. Håll er hud snygg och att sola är inte det bästa för din hud, ger dig rynkor och du kan få cancer! Så snälla älskade läsare, gör något medan ni kan!
Lo


Sol, vind och vatten...

Höga berg och djupa dalar! Det är mina drömmar vävda av. Lo


Fullt upp

Idag har jag haft det fullt upp hela dagen, tränat två pass, varit i skolan och ätit gröt;) kommer ha det ganska så fullt upp resten av veckan också men jag bloggar så fort jag får tid!
Kram Jo!


Soldier

I'm a real soldier, and I'll fight!
Lo


Train

Nu sitter jag på tåget hem från världens bästa, har haft det grymt underbart och härligt väder!
//Lo


Skor!

Köpte äntligen ett par nya skor igår till skolavslutningen på fredag, är riktigt nöjd och nu vill jag bara ha sommarlov!!
Kram Jo!


Helg!

Äntligen är det helg! Ska bli så skönt! Var lite deprimerande att se alla som fick sommarlov idag och själva måste vi gå i skolan en hel vecka till!! Jaja, snart är det vår tur!:)
Xoxo JoLo


Puss

Tack för att ni lägger ner er tid att läsa om oss. Det betyder jätte mycket för oss, ni är underbara! Fortsätt att läsa, det gör oss verkligen glada:D

JoLo


Skola

Jag vill bara somna. Är riktigt ruttet trött. Skulle uppskatta en energi givare just nu!!! /Lo


Låt tips

Två superbra låtar enligt mig!

Där jag hänger min hatt- Norlie och KKV
Jag vill ut- Lilla Sällskapet

Kram Jo!


Peace all freaks

Lo. Photo- Maja


//Lo och alicia


Funkar till allt!

Det finns bara en sak att säga; silvertejp❤


Början på slutet

Nu är det äntligen den sista vanliga veckan i skolan! Måndag betyder första dagen på veckan och då har möjligheten att göra veckan hur bra som helst! Så nu tycker vi att vi gör denna vecka till något riktigt bra!!
Xoxo JoLo! ❤


Vamp

www.photobytekla.blogg.se

Jag är en vampyr/Lo


Ikapp

För att ta ikapp det jag har missat att skriva medans jag inte hade något internet hade jag tänkt göra ett litet inlägg nu om iaf två saker som har hänt.  Jag har införskaffat två nya bikinis till sommaren ( och var tog den vägen?) och så har jag lyckats göra illa mitt finger igen... Gjorde illa samma finger på samma sätt även i höstas så jag får nog ta och sluta spela spökboll;) det ser äckligt ut och gör lite ont, men inte dör jag av det:)
Kram Jo!

Regn...

Nu när det regnar vill man bara ligga kvar i sängen, aldrig gå upp eller röra en fena! Kolla på film och bara mysa är ett stort tips!
Lo


God morgon!

God morgon! Just nu sitter jag i min pon hos Jossan, äter frukost och kollar på Disney Chanel😊 Lördagsmys!
Kram Jo!


I'm back!

Nu är jag tillbaka! För mig är det väldigt kul för er vet jag inte men men... Nu när ni har sluppit mig i några veckor så är det slut på det! Sen sist har ganska mycket hänt, jag har varit sjuk, konfirmerat mig, varit mycket med Lo och fått en ny telefon! I'm back and redat ro fight!!:D                                                                                                                  Kram Jo!

RSS 2.0