Träning x2


Är tisdag nu igen, det var ju nyss det! Men tiden går fort när man har roligt.
Ska snart åka iväg på tyngdlyftning med R. Lo kan inte vara med idag, tråkigt. Men vi klarar oss.
Nu kör vi, nu ska jag bli stark! :D

Hade tänkt blogga lite om vad jag lyssnar på sen, såg att Lo hade gjort det, så jag blev taggad för att göra det jag med.

Kram Jo!

musik måsten!

ni alla som inte vet vad ni ska lyssna på för musik, här tipsar Lo om sin musik!
jag har en lite konstig/flummig musikstil men jag tycker det är bra ;)

låtar
17 juni
afasi,oskar linnros, daniel adams-ray
vitt daniel adams-ray
tröjan du hatar norlie&KKV
kom änglar lars winnerbäck
snälla bli min veronica maggio
never say never the fray


XoXo Lo ♥

lite sent...

men nu kommer det lite bilder från Ö-sund. jag älskar den staden!!!
jag shoppade lite grejer där...

jätte dålig bild men ni ser lite på ett ungefär vad det är.
en skinnjacka från VILA som va på SALE, köpte den för 300kr.
orange kavaj från H&M, 75kr (SALE).
grön blus/skjorta med vita fjärilar från rut m.fl , 199kr
vit blus/skjorta VILA, (SALE) 200kr
vit och svart mönstrad skjorta VILA, (SALE) 200kr
röd bh åhlens, (SALE) 75kr
vit bh H&M, 149kr
svart T-ischa Monki, (SALE)40kr
svart linne med stjärnor Monki, (SALE ) 60kr
svart linne med text på Monki, (SALE) 40kr
beige kofta indiska, (SALE) 100kr.
sedan köpte jag en massa födelsedags presenter till mina vänner men det kn jag inte lägga ut ;)




min broder

marcus hellner, anders södergren, johan olsson...

brother

hellner, han van ;)


bror kom på 31:a plats och han va en av dom yngsta. jag tycker han var riktigt duktig! :D

XoXo Lo ♥

smycken ♥

hej alla pigga och trötta!
nu ska jag visa några av mina favorit smycken som jag äger. dom är mina favoriter för att dom är snygg men framförallt bra priser!!

 
detta armband är från BikBok och det köpte jag för 20kr.
passar till det mesta och när man vill göra sin outfit lite kuligare!


Jag har väldigt många olika fjädrar (inte äkta fjädrar) som jag älskar!
det här är några av mina favoriter. den första sätter man bakom örat,
 julklapp så jag vet inte priset:/.
den andra och tredje fäster man i håret (funkar som löshår) och är skit snyggt, den med tre
långa fjädrar kostade 49kr från indiska och den andra fick jag av min syster!


detta armband är av Maria Montazami. kostar 600kr och på det står det
"utan läppstift känner jag mig naken, rädd och nervös"


armband från ur & penn. kostar 59kr och pengarna går till barncanserfonden!


halsband, julklapp :)

XoXo Lo ♥


Hemma!


Är hemma efter "kärleksläger" med konfan. Blev inte mycket sova i natt, men någon timme fick vi ihop iaf.
Idag hade vi gudstjänst med nattvard, så vi tog lite vin ;) Lite sömn+ lite vin= huvudvärk! Även om det var väldigt, väldigt lite så gick det rakt upp i huvudet ändå. Ska ska bli lite mer sova inatt!

Xoxo JoLo

Konfa


Ingen träning idag för några åkte på tävling. Lycka till till dom!!
Men vi ska ha kul på annat håll, vi ska ha konfa ikväll, imon och på söndag. Hela helgen! :) Imon ska vi sova där till söndag. KUL!! :D

Xoxo JLo!♥

♥ by Jo

Ett måste på sommaren är solglasögon! Här kommer min tre favorit modeller.




Alla är Ray Ban.
Önskar att jag hade alla!
Kram Jo!


Prao


Om några veckor ska vi ha prao vecka. Så igår var jag och Ida ner på stan och jagade runt, fick nej på alla ställen. Antingen var vi för unga eller så hade dom redan. Så vi får fortsätta leta, problemet är bara att det ska vara klart på måndag...

Kram Jo!

Östersund

Hejsan alla pigga och trötta! Jag kommer inte blogga på några dagar nu för jag ska åka till Östersund. Bilder kommer när jag kommer tillbaka. Jo får fortsätta blogga på. Det är det som är sååå bra med att vara två bloggare :D xoxo lo

♥ by Jo

Jag bara älskar virkade linnen, finns inget gulligare och somrigare!


Från hm's sommarkollektion från förra året

Från
http://shop.textalk.se/en/shop.php?id=21273


Kram Jo!

Älskade sovmorgon!


Skulle ha haft hemkunskap nu men det blev inte så. Men jag är glad ändå för istället får jag ha sovmorgon. Har verkligen saknat det! Fast det blev inte någon riktig sovmorgon imorse för mig, hade morgonträning. Men det är ju oxå kul!

Kram Jo!

jolo



// JoLo <3

JOLO


Inte så lite coolt va?

Xoxo JoLo!

♥ by Jo

Här kommer en till grej jag tycker är riktigt snyggt. Senilsnören!


Finns på tradera

Från style by tyra

Ännu ett måste för mig i sommar!

Kram Jo!

bäst ♥

hejsan alla glada och ledsna!
jag har varit med en underbar tjej i helgen. vi har haft det riktigt kul och skrattat i massor!
senare på kvällen (igår) gick jag ut på en liten promend och jag fick en stark känsla av
att jag va förföljd. jag messade några vänner men fick bara svar av en enda. det visar sig att det är
en person som är riktigt jävla bäst helt enkelt. en halvtimme senare skickade han ett sms där det stod "hej, hoppas du kommit hem oskadd, mår du bra?" han är BÄST! det är sånna vänner som får en att orka med dagarna och får mig att gå till skolan. tack för att det finns skit kompisar oxå för då inser man vilka som är äkta och att dom riktiga vännerna är ännu bättre. så tack för att alla svikare finns :)


♥ by Jo

Har kollat på sommarkläder ett tag nu och en sak som jag tycker är riktigt snyggt är jeansshorts med nitar. Så snyggt!! Måste ha i sommar!





Så himla snyggt!! Älskar det!

Bloggar mer om flera grejor jag gillar senare!

Kram Jo!


Kalas!

Överraskningen idag var till Jossan som precis har fyllt 15 år! Så vi gick hem till Saga på lunchen och åt tårta. Godaste lunchen på länge! Blev lite sprutgrädde i facet och så tårtade vi födelsedagsbarnet! Vi tyckte det var kul men inte hon.









Åkte skidor idag oxå, det var ju ett äventyr i sig kan man ju säga. Det blir så när man är med S och I ;)


/ Jo!

Onyttigt


Har fått lite ont i halsen så kan inte träna på några dagar. Det är tur att man kan ha kul utan att träna, igår var jag med dom två söta tjejerna på bilden. Vi fixade en lite surprise, kan inte säga vad. Men det kommer bli onyttigt!! ;)

Puss Jo!

bikini ♥

Lo`s stora kärlek är BIKINISAR!!!!
jag älskar dom och har ganka många faktiskt. det är en stor kärlek jag har och skulle inte kunna klara mig utan dom. jag har köper dom hela tiden och det är nästan så att jag skulle kunna bränna upp hela min garderob bara för att få ha kvar mina älskade små bebisar!



denna snygga människa (candice, model for Victoria´s Secret) visar att
en vit bikini är ett mååste! man tror att det är så tråkigt men det är bara helt stört snyggt!


denna bikini är riktigt snygg och perfekt för den med liten byst. volangerna
gör att brösten ser större ut och färgen är riktigt snygg. man måste bara vara
försiktig med att använda den när man redan blivigt brun för annars kan det bli riktigt fult.
OBS! bli brun innan du använder denna


va bara tvungen att visa hur snyggt det är med vit bikini, pssar på alla
men man måste ha blivit lite brun innan man använder den.



rosa bikini är aldrig fel, passar alla!



usa bikini blev riktigt populärt 2011


grön bikini är nog en v mina favoriter, det passar mina ögon
och den sticker ut lagom mycket i mängden.



som sagt, rosa är super snyggt, speciellt
på blondiner ;)

XoXo Lo♥

Sushi

Va och åt en jätte god lunch tillsammans med en god vän :) tänkte fixa ett inlägg lite senare med lite tips och skit sen ;) Xoxo lo

Tisdag


Tisdag= morgonträning, skola och styrketräning.
Har sjukt mycket just nu, träning nästan varje dag och massa läxor och prov.
Idag hade jag idrott och vi skulle spela badminton och jag lyckades få en badmintonboll i pannan, så typiskt mig! Så jag gick runt med ett rött märke i pannan ett tag, såå snyggt!
Snart ska jag iväg på styrketräning, hoppas jag slipper få något i pannan då ;)

Love Jo!

Gävle

 
Var till Gävle idag på tävling, var 2 sekunder över pers på 800 meter. Så jag är nöjd! Vi var bara tre från Falun som var med och nu när jag har åkt är dom bara två kvar.
Till tävlingen kom min kusin, hennes sambo, mitt kusinbarn och min farbror, kul! Efter det åkte vi hem till min kusin och fikade och sen vidare till min farbror och åt tacos. Så roligt att träffa alla igen och särskillt lilla Wilma, som fortfarande är lika söt! :}

Puss Jo!

nu bär det av...

mot en skojjig tjejkväll!
det kommer bli såå kul. tre gammla vänner och en massa godis?
kan det bli bättre?! som svar på min egna fråga, TROR INTE DET!!
nu ska jag leva livet och skratta tills jag döör!



XoXo Lo ♥

VALBO

idag har jag varit i valbo och shoppat. det blev lite grejs från bikbok och en helt underbart lunch på thai-suschi!
senare ikväll ska jag dra hem till F och ha party!!! det ska bli såå kul och jag längtar verkligen. nu tror jag att jag ska ta det lite lugnt och bara chilla :) XoXo Lo ♥

fredag den 13

hejsan alla pigga och trötta!
i mitt fall äre trött.
idag brukar jag ha en extrem tur, tillskillnad från andra.
men idag så hade jag lite både och kan man säga. en gammal vän tog kontakt med mig igen
och det va helt super kul. men när man går i korridoren och ett oväntat besök
nästan krockar med en så vill man bara dö. jag trodde saker och ting skulle falla på plats snart
och att mitt liv skulle bli som det va innan jul men det va tydligen mycket mer komplicerat än jag trott.


nu ska jag blicka fram och mysa med mom framför tv:n med hemma lagad pizza!!



XoXo Lo ♥

Tävling


Taggar för tävlingen imon, ska till Gävle och simma 800 frisim! Favoriten :D Ska bli kul att fabror och kusin kommer och kollar:)

Bilden är vääädigt gammal! ;) På mig och Lo.

Puss Jo!

Lite fel...


Sist på konfan pratade vi om dopet och vatten. Våra "lärare" ställde några frågor som:
Vad klarar vi oss inte utan en dag? Vårt svar: Godis!
Vad består jorden av mest i %? Choklad!
Vad består vår kropp mest av? Fett!
Konstigt nog var inte det svaren utan det skulle vara Vatten! :P
Vi funderar fortfarande på hur det kan gå ihop!

xoxo JoLo!

Forever alone?


Dagen började lite konstigt med morgonträning och jag var den enda som var där! Så jag fick väl träna på själv då. Efter det åkte jag till skolan som blev ganska lugn, fick sluta två timmar tidigare :)
Snart ska jag iväg till konfan och träffa Lo och lite annat folk, KUL! :D

Kram Jo!

Happy!



Fick min Onepeice nyss och såklart satte jag på mig den på en gång! Har aldrig klätt mig i något skönare!! Att dom kom med den ända fram till dörren var ju roligt! :D Ska bli kul att höra vad min pappa säger, han hatar dom :P

Puss Jo!

Sommar

Hittade lite bilder från i somras som min syster har tagit. och nu längtar jag sjukt mycket till sommaren!! Känns ju lite deprimerande när man kollar ut och det är snö ute, men solen skiner i alla fall! ;)


Landskrona


Idre

Rättvik

Skolavslutning!

Love Jo!

gitt!

hejsan hoppsan!
hittade en härlig bild från i somras när vi bestämde oss för att skaffa blogg,

om man är uppmärksam ser man det små namnen i hörnen. Jo & Lo

XoXo JoLo

sorry

förlåt för att jag inte bloggat på jätte super länge.
 jag har haft så mycket annat för mig men nu äntligen har
jag lite tid. jag är tillbaka hemma nu och har
börjat träna igen och försöker komma tillbaks
till verkligheten. men det är svårt när man
förstört en vänskap med någon son betyder
mer är det mästa i livet. man gör vad man kan för att få
människor att förlåta en men ibland räcker det inte...
JAG räcker inte....



XoXo Lo ♥

Styrketräning!

Nu ska vi iväg på våran första styrketräning med simningen. Eller vi ska få hjälp om hur vi ska göra. Får se hur mycket vi kommer träna styrka efter det här, börjar nog med ett pass i veckan. Ska bli kul att prova något nytt! :D

Xoxo JoLo

2012


Nu gör vi 2012 till ett bra år!!

Xo Jo!

RSS 2.0