outfit- white

detta hade jag på mig idag!
 


jeans- GT
stickad tröja- Saint Tropez
skor- Tommy hilfiger
kram Lo

Outfit

Kvällens outfit; Byxor-Vero Moda, Blus-H&M, Halsband-Gina Tricot, Jacka-Vero Moda, Skor-Skoboo. Bar samma outfit tidigare idag bara det att jag hade en jeansskjorta och vita converse.

Jo


Fredag

Ja idag är det fredag som ni alla vet! Ååh vad lycklig jag blir, jag tror alla blir lyckliga av fredagar. På helgen kan man göra VAD man vill och det är sååå skönt, håller ni inte med?? Kram Lo


Outfit

Var hemma hos Julia idag, vi har varit ut på en fotorunda och tagit massa fina bilder! Laddar upp när jag har tid, har ju bilder från Öregrund att visa också... Men här kommer två bilder från idag på min outfit!
Stickad tröja-Lager 157, Kjol-Indiska, Strumpbyxor-Vet ej, Jacka-Vero Moda, Halsduk-Lager 157, Skor-Converse

Jo


Weight

Humor om vikt!

Jo


Dagens look a like

Lo och miley


outfit

här kommer några lite fula bilder på min outfit. en vanlig tråkig outfit till ett tråkigt väder. inte något speciellt. bilderna blev inte bra på g av att jag inte ville ut och fota i detta väder.
shorts-loppiis
bälte-ullared ;)
tisha-JL
armband-kommer inte ihåg!?
svarta strumpbyxor- lindex
 
till detta har jag converse som va ljusrosa förut men nu är dom mer vita... och min militär jacka.
 
kram Lo

Olsen twins

Vackraste tvillingarna på denna planet/Lo


Goddagens

Nu sitter vi och lunchar. Super mysigt och jätte gott! Hoppas ni får en trevlig dag alla trevliga läsare, puss på er. Kram Lo


Den underbara känslan...

...som kommer när man ser att det "bara" är 222 dagar kvar tills jag fyller 16 år och får börja övningsköra!:)

Jo


Cross

Här kommer en bild på dagens outfit, lite kors blev det idag!:)

Tröja och Jeans-Lager 157
Halsband-Gina Tricot
Väska-Egengjord

Jo


:)

Hej alla bloggläsare. Jag har haft mycket nu på sista tiden och inte haft någon inspo till att blogga. Men Jo har varit flitig och kämpat på! Men nu ska jag försöka blogga på! Jag har en liten fråga, vill ni att jag ska börja lägga ut en "dagens outfit " på bloggen?? Skulle uppskatta om ni svarade :) puss Lo


Ursäkta

Jag har inte kunnat blogga på väldigt länge. Så jag ber om ursäkt men nu är jag tillbaka ! //Lo


Imorgon är dags

Imorgon händer mycket, skolan börjar på riktigt, simskolejobb börjar och inomhussäsongen börjar. Ska bli så skönt att komma in till värmen och korta bassängen! Ladda, ladda, ladda för morgondagen:)

Jo


Tatuering

Vi har pratat lite om en tatuering som båda skulle kunna tatuera in och nu har vi hittat en som båda gillar! Så vi får se vad som händer i framtiden:)


Kvälls outfit

Slänger in en bild på min outfit så här på kvällen:)

Skor-Converse, Jeans-Lager 157, Tröja-Lager 157, Jacka-Ellos, Halsduk-Lager 157 och Väska-Egengjord.

Jo


Traithlon

Idag var vi ut i Sundborn på triathlon, Lo var med i superhjältelaget och sprang! Jo var bara där och hejade och tog lite kort, bilder kommer senare. Nu-flytt!

Här kommer iaf en bild på superhjältelaget, Batman-Emma, Supermannen-Lo och Spindelmannen-Johanna!


Fredag

Här kommer bilder på dagens outfit:)

Byxor-Vero Moda, Blus-H&M, Halsband-Guldfynd by Kenza

Jo


well hello tomorrow

model: Lo
Photo: photobytekla (maja)

Höst

Bra saker med hösten;
Man kan börja om helt-skolan, träningen, allt!
Närmare jul
Nya kläder i affärerna
Mysa runt i varma kläder
Kolla på film
Inte må dåligt över att sitta inne


En bild säger mer än tusen ord


Höstens första mys

Nu kryper jag ner i soffan och myser efter den dag ute i regnet:)

Jo


one year ago

såhär såg JoLo ut för ett år sedan. hha, vi bjuder på detta...
 
 

Outfit

Klänning-Gina Tricot, Orm-Gina Tricot, Läppstift-Gina Tricot, Väska-Jfr.se, Skor-H&M


bakom allt flygande hår finns jag, tro mig. jag finns där

kram Lo
 

First day of school

Jaha, idag är det dags för skola igen. Och vi ska börja nian, sista året i tryggheten sen är det dags för gymnasiet och nya äventyr. Men nu-nian! :)


Jag är fortfarande med!

Det här med att Lo slutar simma är såklart jättetråkigt för mig med. Vi har mer eller mindre suttit ihop under några år nu så det kommer bli en stor saknad i poolen. Självklart kommer vi inte träffas lika mycket men vi blir inte av med varann så lätt, det krävs mycket! Om jag ska vara ärlig har jag inte tänkt så mycket på det. Det har funnits i mina tankar hela tiden men jag orkar inte riktigt ta tag i det och tänka på det på riktigt. Det kommer ta ett tag och faktiskt inse att hon inte kommer komma på träningarna men sånt är livet, det förändras... Men det här kommer gå super, jag ska simma för Lo också. På varje tävling, träning och läger gör jag allt för Los del också:) På så sätt är hon med på träningen:)

Det är även många som har frågat om jag också ska sluta, och svaret är NEJ! Ni får stå ut med mig ett tag till!:D


Regn, åska, blixt, hagel och simning

Som ingen kan ha missat så var det värsta ovädret nyss och såklart så hade vi träning då. Så vi fick avbryta. Kläderna var ju inte precis det torraste jag har sett, dom låg bokstavligen och flöt i vattenpölar! När vi stod och bytte om kom killarna och knackade på vår dörr och berättade att det var översvämning i korridoren, så alla sprang ut och kollade. Och ja, det var översvämning... Kan man lugnt säga;) Nu längta jag ännu mer tills innebadet öppnar!

/Jo


Sista dagen på lovet...

Imorgon börjar skolan... Suck! Vill inte, orkar inte. Men samtidigt ska det bli skönt att komma tillbaka till verkligheten, träna på som vanligt, tävla och skolan. Så nu sista dagen på lovet tränar jag dubbla pass och fixar i ordning lite saker hemma. Inte precis det ultimata att göra men vädret tillåter inte så mycket annat;) Jag försöker göra det bästa av situationen och tänka på höjdpunkterna från sommaren:)

Jo


Godmorgon alla, jävlar vad många ni blivit!!

Vaknade precis lika förvånad över att ha ett helt annat liv. Som ni vet , eller kanske ha förstått så är mitt liv just nu inte så stabilt. Låter värsta deprimerad och bla bla bla. Men jag börjar gå upp. Det är dock en väldigt lång bit dit. Men det är värt det. Absolut. Jag har ju blandat in Jo i denna smet precis som vanligt. Men vi två är ju ett team så vi tar slagen tillsammans. Bloggen kommer bli lite annorlunda, eller den kommer bli det för oss. Det kommer bli ett sätt att hålla koll på varandra. Och det betyder mycket att ni alla är en del av det!!! Jag ska försöka blogga så mycket jag kan men det är svårt när ens liv är helt förändrat. Men ha en bra dag alla, så hörs vi <3 kram Lo


Träningsdagbok

Hej gamle vän! Var ett tag sen sist;)

Jo


Shopping

Var till lager 157 idag mellan träningarna. Hittde detta; en tröja och en halsduk:)

Jo


Bomben

Nu släpper jag bomben. Jag ska sluta simma. Tack för dessa år alla underbara människor. Vi är en familj och det kommer vi alltid vara! Lo


Dagens

Dagens outfit;
Kavaj-H&M Linne-H&M Byxor- Vero Moda Plånbok-Monki Skor-Converse

/Jo


Morgon

Åker väl och tränar tyngdlyftning så här på en måndags morgon:)
/Jo


TILL ER ♥

vi blir så otroligt lyckliga av alla som kollar in och läser våran blogg! det betyder så otroligt mycket att ni hänger i! först trodde vi faktiskt inte att det skulle var några som var intresserade av våra liv och vårat gemensamma liv.MEN SE VAD FEL VI HADE!det är underbart att ni komenterar bilder och läser. gör oss otroligt glada! sprid gärna vidare bloggen! thank you ♥ nu har vi haft bloggen i ett år och det går bara uppåt!
 
 

carry you home♥


Gårdagen

Igår var vi fyra tjejer hemma hos Jossan, grillade, åkte båt, firade Saga och bara myste:)
Här kommer en bild på gårdagens outfit.
/Jo


Du är snart där

Till Lo från Jo! Hoppas du fattar:)

Fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont.
Fortsätt som ett höstlov i vårens första flod.
Som ett hjärta som vägrar sluta slå.
När varje bön gått åt, fortsätt.
När jag fallit tungt på din minnes skrothög, hitta mig när som helst.
På samma gator som Cederhök.

Blitt sparkad runt några gånger som en del måste bli för att fatta vad som betyder nåt.
Och vem som går att lita på.
Men när du var med mig,
Musiken slutade aldrig.
Du bara får mig att hänga, hänga kvar.

Fortsätt när de lynchat sista hoppet. När allt du levt för räknats ut som ett skämt.
Där under träden, bakom stängslet finns en väg för dig, fortsätt.


Hemma

Nu är jag hemma, jag kollar bara på tv och myser. Har varit på utbildning idag för jobbet! Ett underbart gäng med härliga människor! Fint väder fick vi också och det uppskattas alltid! Gott fika och mat bjöds det också på. Imorgon kommer bomben landa. Så håll utsikt. Eller håll er undan!!! //Lo


Paranormal ...

Innan vi sätt filmen//Lo och R


Tjejkväll

Just nu är jag hos min kompis och ska snart äta med bästa tjejorna:) En grym kväll framför oss! Ha det gött! /Jo


Trasigt

Just nu sitter vi i Norslund och väntar på att Jossans moppe ska fungera så här känner vi just nu;) /Jo

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_502f9b989606ee27a5002dc7.jpg" class="image">


Trasigt

Just nu sitter vi i Norslund och väntar på att Jossans moppe ska fungera så här känner vi just nu;) /Jo


Frulle

Älska sommaren när den är som bäst:) Nyplockade hallon till frukost ❤

/Jo


Tankar

Just nu har jag mycket i mitt huvud. Träningslägret är slut, väldigt skönt!!! Jag har mycket att fundera på och mycket att ta beslut om. Det är stora förändringar som måste funderas på och väldigt jobbigt. Jag kommer inte blogga lika mycket som jag brukade för att jag måste tänka mycket. Och tankar tar plats. Men Jo kommer blogga på som vanligt och jag gör mitt bästa! //Lo


Gårdakvarnar och skit

Jag vet ett berg dit jag brukade gå, det är så vackert där nästan som en tavla. Nästan som en tavla över rätt och fel för man ser gårdakvarnar men man ser skiten med...

Gårdakvarnar och skit-Håkan Hellström

/Jo


That moment

Den underbara känslan när man täcker sin kompis bikini så hon ser naken ut(y)
Bilden är tagen från omnes.devote.se kram Lo


Dessert

Såhär på en tråkig onsdagskväll bjuder vi på en rolig bild från helgen när vi var och köpte glass men Lo hittade något annat hon ville ha, nämligen efterrätt för 800 kr...


Friskis och Svettis!

BOXNING!


Ursäkta

Vi har tyvärr inte så mycket att blogga om just för tillfället, vi är på träningsläger och på morgonen och kvällen jobbar vi. Så när vi väl kommer hem är vi helt slut! Så ursäkta röran, men på fredag kväll kommer det riktiga inlägg igen! Nu får ni stå ut med att det blir lite tråkigt ;) JoLo


Hemma

Nu är jag hemma i soffan! Efter en otroligt tröttsam dag och hårt kämpande är jolo nu hemma! Väldigt skönt att bara "ligga" . Det va längesen vi tränade såhär hårt men nu känns det verkligen skönt, och vara riktigt trött och bara längta efter sängen! Nu efter mycket bad och bus drar jag mig mot golvet igen ;) kram Lo


God natt

Idag har jag hunnit med väldigt mycket, träningen drog igång och den började ju inte precis lugnt. Snarare motsatsen. Började med att ha en simskola på morgonen, efter det väntade två simpass, tyngdlyftning, spinning och två simskolegrupper till. Det känns väldigt skönt att vara igång igen!! För första gången på länge är jag även otroligt hungrig, äter så sjukt mycket så det nästan är pinsamt! Men nu ska jag försöka sova och ladda för nästa dag på TRÄNINGslägret:) Godnatt allihopa:) /Jo


Där jag brukar vara , fast denna gång utan dig

Nu sitter jag på mitt golv, precis som jag gör varje kväll. Det har lixom blivit en vana. Jag sitter här och skriver, varje kväll. För jag vet att imorgon kommer jag ha glömt bort vad jag gjorde dagen innan. Det är väldigt jobbigt att veta att imorgon kommer allt vara borta från mitt huvud. Men jag vet att boken finns kvar. Det här är min 5e bok jag skriver i. Och när jag har tråkigt bläddrar jag tillbaka några månader eller år och ser vad jag gjorde. "Imorgon är det en ny vecka" och jag skulle redan nu kunna skriva i min bok om veckan, för jag vet redan vad som kommer hända. Hur jag kommer må och vilka känslor jag kommer ha. Ha en bra kväll alla läsare, så hörs vi :-) xo Lo


Wanties

Har kollat igenom Gina Tricots inspirations bilder inför hösten och fastnade verkligen för vissa grejer.
Svart transparent blus, lädervantar, halsduk med luva och liten väska med nitar! Kommer definitiv att finnas på min önskelista! /Jo


Pretty little liars

Sitter fastklistrad! //Lo


Myyys!

Just nu sitter vi hemma och kollar film och äter godis och glass:) Laddar för en ny träning och tävlings säsong:) kommer ta ett tag innan vi kan ta det så här lugnt som vi gör nu. Vi njuter varje sekund för nästa vecka börjar träningen träningen och då blir det stenhårt... Jaja, nu ska vi leva i nuet:D


Hair

För ett tag sedan fick jag för mig att jag vill klippa av mitt långa hår, och det sitter fortfarande kvar i mitt huvud. Nu äntligen har jag hittat en tjej dom har exakt sån frisyr som jag vill ha! Jenny Hammarlund som var med i top model Sverige. Får se om jag vågar och när jag kommer göra det. Mitt hår idag och hur jag vill klippa det;
/Jo


The typical JoLo

JoLo om killar:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2893404/images/2012/pic_5024fe969606ee14b8000018.jpg" class="image">


roll away your stone

Lo

Instagram

När jag kollar igenom mina bilder på Instagram saknar jag verkligen allt jag gjort under sommaren och alla underbara personer jag har träffat! Vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt igen!! (joborbos på Instagram) /Jo


Kristna

Som ni kanske vet så konfirmerade vi oss för några månader och tyckte det var bra på alla sätt och vis. Det betyder alltså att vi är kristna, något vi är väldigt stolta över! Det betyder väldigt mycket för oss. Här kommer några bilder som förklara väldigt bra om den kristna tron och hur vi tänker om det:


Shopping!

Idag efter första simskolan tog vi cyklarna ner på stan och shoppade lite:) Jo hittade bl.a. det här armbandet:) Nu är vi sjukt trötta och försöker ladda om för kvällen med dubbla pass! Tur att barnen är så härliga och inte så jobbiga:)


Cross

Favorit smycken med kors.
Halsband-Gina Tricot, Ring-Gina Tricot, Örhängen-Gina Tricot, Dubbelörhänge-Ur&Penn.
/Jo


...


we dance, we sing, we l♥ve

 
kram Lo & Photobytekla

Godmorgon allihopa!

Hoppas ni får en trevlig och fin dag. Vi ska börja jobba som vanligt och sen får vi väl se vad bi hittar på! Puss och kram


The typical JoLo

Ja, vad ska man säga...?


Justin Drew Bieber

Jag måste erkänna att i början (först när jag hörd honom) var jag och min kära vän Louise helt fruktansvärt hypnotiserade av denna kille. Vi hade aldrig hört något liknande. Vi hörde honom för flera år sedan efter att Louise hade hittat honom på youtube. Vi spelade upp för våra kompisar några låtar när han sjöng. Alla bara skrattade åt att vi ens tyckte han hade talang. Efter ett år va han allt tjejer kunde tänka på. Vi hade redan passerat våran "bieber feber" och hade "gått vidare". Allt fler och fler blev helt galna i honom och skröt om information om honom, om hans låtar och bakgrund. Vi bara stod där och skrattade åt dom. Han har en otrolig talang och otroligt musikalisk. Nu när han är så sjukt känd är det dags att "hitta" en ny artist... Frågan är bara Louise vem vårat nästa kap ska bli??? Kram Lo


Barbara Palvin

Så vacker! /Jo


Pink fluffy Unicorn

Nu har vi jobbat klart morgon passet. Det var förjävligt väder, ursäkta språket... Men nu är fluff tofflorna på och teet är varmt! Så nu blir det upp med humöret och ladda om för mer jobb ikväll! :-D kram Lo


Angels

Vackraste människorna på denna jord är självklart våra kära victora secret Angels ! Dom är naturliga skönheter med enormt vackra kroppar! Dom är inte för smala utan helt stört vältränade! Strong is the new skinny ! //Lo


3 favoriter

Har kommer bild på mina tre av mina favorit halsband. Älskar verkligen stela halsband som är enkla med sååå snygga! Det silvrig längst upp är mammas gamla som jag snott, silvrigt i mitten är från Ur&Penn och det guldiga fick jag av Lo i julklapp:) Älskar allihopa! /Jo


Örhänge

Tänkte visa hur jag gjorde mitt örhänge jag hade på mig igår. Allt man behöver är ett trasigt halsband och ett örhänge. Sen sätter man fast halsbandet i örhänget genom låser på halsbandet. Klart! Enkelt och snyggt! Fick idéen från mina kompisar som gjorde egna smycken. /Jo


Trött

Idag blir en mys dag. Bara mys pys! Orkar verkligen inte göra någonting alls. Det blir bara att kolla på tv och fika. Inte bra med tanke på att jag tränat häcken av mig men ibland bara måste man. Imorgon börjar JoLo jobba så vi kanske fixar lite tidsinställda inlägg så ni har något att kolla på:) nu blir det kanske en liten tupplur. Hehe ! Kram Lo Förresten, dagens "look a like" blir min hund och jag!;)


CAM wow PRO goes ego

Lo


Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Gävle. Det var riktigt mysigt och nu har jag fått en liten galen idé. Får se hur det blir med det... /Jo


summer is here, and we have FUN#7

det här är det sista bilderna från landskrona(vi kommer lägga upp några fler lite då och då, men inga fler bildbober från denna resan iaf)
resan var underbar och vi skrattade tills vi dog lite. hoppas bilderna varit kul att kolla på, om inte.... jaja, VI hade kul iaf ;)
 

Dagens

Dagens outfit; Linne- H&M, Kjol-Indiska, Kofta-Ullared, Armband-Konfirmationspresent från Hånis, Örhängen-Ullared och egengjort. /Jo


Ccw

@lopersson på instagram


Öregrund

Just nu är jag i Öregrund med min familj, riktigt fin och mysigt! Får riktiga sommarkänslor! Får även lust att ut och åka båt hela sommaren, jag som hatar hav och sjöar... Här kommer i alla fall en bild på mig vid hamnen i dagens outfit:) Jeansskjorta-New Yorker, Kjol-Indiska, Converse. /Jo


Fynd

Nu har jag kommit fram till Gävle och sovit här en natt i en mysig stuga vid havet:) Igår hann vi med lite shopping på vägen och då hittade jag denna snygga toppen för bara 29 kr på Gina!! Blev så himla glad, fanns bara en kvar och just den som jag har kikat lite på under våren! Tumbs up! :) /Jo


summer is here, and we have FUN#6

inne i de Skånska skogarna lever det älvor och troll, älvor och troll som är inporterade från de täta Dala- skogarna
 
so ni kanske märkte kunde dessa bilder vara väldigt snygga! med tanke på den vackra omgivningen och det fina färgerna. om JoLo bara hade kunnat tänka sig att vara seriösa på en enda bild så hade dom varit sjukt snygga. tyvär så är det en näst intill omöjlig uppgift, så alla bilder blev oseriösa och förvrängda pose:er som vi vet vänner gör när dom är seriösa. vi hade väldigt kul och skrattar när vi kollar på bilderna eftersom vi vet vilka vi "härmaar"

THIS is why i love America

//Lo


Ensamhet är jävligt skönt!

Nu på sommaren blir hela familj samlad i några veckor. Jag och mamma är vana att vara bara vi och hunden. Det är underbart att träffa sin familj att krama om sina syskon. Men seriöst, finns det inget privatliv eller?? Det blir FÖR mycket gull gull. Jag älskar att bara sitta tyst när jag är hemma, att bara lyssna på musik och gunga med. Kolla på favorit serierna, inte öppna munnen en ända gång! Jag pratar tillräckligt när jag är med mina kompisar, lägger ner energi och är social. Jag älskar det! Men när jag kommer hem behöver jag ladda om. Bara vara jag, ensamhet är så skönt! Då ska familjen börja lägga sig i. Prata på, ställa frågor. Göra narr av saker jag säger. Berätta vidare för andra vad jag sagt men när dom berättar så gör dom det 10000 gånger värre. Låt mig vara för fan! Förlåt om ni läser detta. Men ge mig en paus för i helvete. Tummen upp från Lo! Haha :-D


Ny

Idag åkte jag iväg och köpte en kamera, tänkte att det skulle vara kul och bra att ha en riktig och bra kamera. Så jag tog med mina insamlingar och köpte en:) Helt klart min nya bebis;) /Jo


This Man

Om jag hade en fet inkomst så skulle jag lägga ner otroligt mycket pengar på ett stort pris till denna man! Mannen jag talar om heter Martin och han är helt sjukt duktig och underbar! Smart och rolig är inget han har brist av heller!!! Även fast vi har sommarlov jobbar han på med skolarbete för att bevisa att han också kan! Är otroligt stolt över att känna honom och kunna kalla honom min vän! Han har ett självförtroende och ett otroligt mod! Mitt mål med livet är att fixa en stor regnbåge till honom!!! Tusen kramar till honom<3 kram Lo


Svenneby 2012

Här kommer lite bilder från resan till Värmland, bilderna är tagna från min kompis Ida.
Jag och Saga på stranden neranför stugan.
På bilbingo och på väg hem:)
Saga och Ida vid Svenneby-skylten.
Allihopa under våran båttur på kvällen:)
Badtunna
Glass :)
på väg hem, det tog ett tag att gå. som ni kan se gjorde vi lite annat än att gå;)
Sista kvällen med grillning :)
Som ni kan se har jag haft en underbar vecka men det är skönt att vara hemma.
Imorgon åker jag iväg på nya äventyr:)
/Jo
 
 
 

My new big love

Jag är kär i mina nya springskor! Jag vill ALDRIG ta av mig dom!!! Dööö snygga, underbar löp känsla och dyra! Haha, tur att man har en pappa som betalar ;) Lo


RSS 2.0