Paintball


Överraskningen som jag fick i present var paintball! Det var såå roligt och lite läskigt. Så här snygga var vi ;)
Tack så jättemycket tjejor, hade en jätterolig dag! Älskar er! ♥

Kram Jo!

Sun,sun, sun her it comes!

Nu är det vår/sommar värme! Äntligen säger jag bara, ligger ute i solen och lyssnar på chill musik och sover :-) hade sjukt kul igår kväll asså, träffade mycket nytt härligt folk, tack :-)

//Lo❤


...

Ropa inte hej förens du kommit över bäcken...


Kram Jo!


Imorgon


Imon smäller det, det som jag inte har en anning om vad det är. Ska bli väldigt kul iaf och jag är lite nervös. Man vet aldrig vad dom kan hitta på... Vad det än är så är jag säker på att det kommer bli väldigt kul! :D
Det som är väldigt beundransvärt är att de har kunnat hålla sig och inte berättat något, framför allt när jag har frågat och tjatat så mycket ;) Alla, verkligen ALLA vet vad det är och jag har ingen anning...

Kram Jo!


Helg!

Nu blir det lång helg! Ledigt i 4 dagar, HELT UNDERBART! Ska snart iväg och träna, roligt så länge smärtan inte tar över! See ya! :-*

//Lo❤


What I want


Regal klocka, finns på Ur o penn

Urbanears plattan
Snyggaste färgerna är svart, vit, någon rosa, lila eller blå.

Maria Montazami väska
Favoriterna är svart, blå och kamel.
http://www.mariamontazamicollection.se/vaskor-1

Kram Jo!


Fashion against aids

Nu har den kommit! En av h&m s nya kollektioner!!! 25% går till forskning mot aids!
Det här är mina favoriter, vill ha allt!!! //Lo❤

 


Morning!

Hoppas ni alla har det bra! Jag vill bara visa några sjukt vackra skor så ni kan dregla lite tillsammans med mig! //Lo❤


I want!

Till konfan önskar jag mig detta!

//Lo❤


...

//Lo


Svar ja. Jag är trött


Converse

//Lo❤


Wow!

Detta är så underbart snyggt! Taget från Sara montazamis blogg!

//Lo


12 maj


I helgen var vi på ett till konfirmationsläger, alltid lika roligt! Vi planerade hur konfirmationen ska gå till och när höll på med det slog det oss att vi ska konfirmeras om tre veckor!! TRE VECKOR!! Det har gått så sjukt fort och vi har haft så roligt. Känns tråkigt att det snart är över. Konfirmationen kommer iaf bli så bra, men en liten gråtstund på slutet (kan behövas). Vi har träffat så mycket nya och fina vänner, skrattat och haft det kul!
"...det är mycket skratt och lek när vi är på läger med estet..."

Xoxo JoLo

Sorry 4 Party rock'n

Som ni märkt har jag arit helt borta denna vecka. Jag kommer att vara det ett tag till. Min stress ligger på den högsta nivån någonsin men min "kul-mätare" är även den sjukt högt över Max-gränsen! Jag har fått så många nya vänner och jag älskar dom allihopa. Detta är en av de bästa sakerna man kan vara med om! Att höra svenska på ett sätt man aldrig hört förut eller när man berättar något och man inte förstår varandra över huvudtaget! "det är inte sant!" har man hört så många gånger och på sånna konstiga ställen att när man hör det av en vuxen eller klasskompis dör man av skratt för man tänker på saker som hänt!
//Lo❤


H&M

Beställde precis det här från H&M


Tycker tröjan är superfinig och somrig, bharna är jättebra att ha under en transparant eller stickad tröja.
Var även ner på stan igår och hittade den här fina blusen, även den från H&M.

Kram Jo!


iPhone


Har funderat lite på att köpa en iphone, är i stort behov av en ny telefon. Men ska jag köpa en? Är det värt att köpa en nu när det förhoppningsvis kommer en 5a?

Kram Jo!

Dagen

Idag fick jag sluta tidigare! Roligt,roligt :D Men en annan sak som inte var så rolig var att vi disikerade ett älgöga på biologin! :P Riktigt äckligt, mådde lite illa och någon så att jag såg blek ut. Så där var de kört för mig att bli nolärare! Imon väntar ett kohjärta som vill bli disikerat...

Kram Jo!

15

My big day;)
//Lo


♥ by Jo

Här kommer tre fina plagg från Gina Tricot.

Jeansväst, snygg till det mesta!

Topp, kan inte bestämma mig om den svarta eller den vita är snyggast.

Bikini med nitar, riktigt snygg och frän.

Kram Jo!

Ledig

Är ledig från träningen idag. Behöver inte träna för att jag tränade alla pass i Älvdalen och tävlade i helgen. Så istället tar jag det lugnt och njuter av ledigheten. :)

Kram Jo!


Hemma!

Nu är även jag hemma, känns skönt men lite jobbigt att skolan börjar imon. Jaja, snart är de lov igen!
Har iaf haft det bra, lägret gick så sjukt fort och tävlingen gick väl också bra. Känns i kroppen och huvudet att jag tränat mycket. Men det är bara att ladda om till skolan imon:)

Kram Jo!

Shit...

Idag får jag fin besök från Frankrike. Jag har inte riktigt fattat det, men det kanske är dags att bli lite nervös?.. Idag fyller iaf min lilla flicka år! Hon börjar bli stor, tiden går såå fort! Nu ska jag göra. I ordning lite frukost och bänka mig framför Vampire Diaries 2&3. Kommer nog sitta där ett tag, är min slutsats ;-)
//Lo❤


:-)


Snart...

Kommer vi kunna blogga som förut. Vi ber om ursäkt men ni får läsa bloggen imorgon för då kommer det rulla på som vanligt! Vi hoppas ni har/haft ett bra lov?? Vad har alla ni gjort?? Hoppas det varit kul iallafall , imorgon får Lo besök från Frankrike och det kommer bli galet!!! Jo ska tävla, Lo kan inte tävla på grund av infektioner i fötterna... Super mys!


H&m

Kan knappt vänta på denna grymma kollektion!!!
//Lo❤


My angels

Utan mina Angels skulle jag inte klara mig. Älskar er tjejer!
//Lo❤


Ego

Puss Lo❤


Sorry!!

Förlåt alla vackra och underbara läsare, vi är lite upptagna denna vecka så vi har inte bloggat på jätte länge! Hoppas ni har det bra själv har vi det underbart men lite ont oxå. Kroppen värker och huvudet vill sova men det är bara att bita ihop och sträcka på sig.

Kram kram JoLo❤


Glad Påsk


Xoxo JoLo!


Outfit

Nu har jag fixat ihop en till outfit, som vanligt skulle jag gärna vilja ha allt här;

Tröja, byxor och väst från Gina Tricot
Skor Converse

Kram Jo!

Mer paket

Igår fick jag besök igen, och även då fick jag paket! :D Fick det här superduper fina;

Bok, bikini och nagellack.
Tack så mycket! :)
I påskägget imorse hittade jag ett par örhängen och en ring, båda var kors. Jättefina:)

Kram Jo! 


The best I have

Mina naglar❤

//Lo


Överraskning

Igår fick min kväll en oväntad vändning, jag trodde att min mamma och Los mamma skulle planera Ullared. Men tydligen inte, när vi kom hem från konfan så kom Saga, Ida och Jossan ut från mitt badrum! Hade ingen anning och blev så chockad att jag bara stod och kollade på dem. Så resten av kvällen spelade vi spel, åt och hade kul! Jag fick till och med presenter;



Fick en överrasking till och blommor av Saga, Ida, Jossan, Lina, Julia, Madde och Elin Z.


Det här fina fick jag av Lo!

Det värsta var att jag verkligen inte misstänkte något alls, det hade ni lyckats bra med hörrni;) Och tydlingen visste nästan alla på konfan om det oxå:P
Tack så mycket kära vänner, älskar er alla

Kram Jo!

Norway

Hittade den här skitsnygga bikinin på cubus hemsida. Tyckte den var jättecool, som den lilla norsken jag är så borde jag nästan ta och köpa en;)


Synd bara att nederdelen inte var så fin:(

Kram Jo!

Mysdag

Som sagt idag hade vi mysdag i skolan, hela högstadiet gick runt och åt godis och hade kul! Men jag satte mig och pluggade med två kompisar ist, hellre ett bra betyg/omdömme än en filmdag;) Det var väl ganska kul det oxå:) Så nu är det lov!! :D Härligt!

Kram Jo!

Lov

Nu är det lov❤

//Lo


Last day

Imorgon är det sista skoldagen. Det är så skönt, men det är inte en vanlig skoldag utan det är körslaget. Jag är med i en Disney kör och ska vara Askungen. Min prins kommer vara super stilig och jag ser så fram emot det här! //Lo❤


Min dag


Idag hade jag den roligaste mattelektionen på länge, eller det blev ingen mattelektion det var det som gjorde den rolig. Ist hade vi frågesport, var två lag och mitt lag vann! :D som pris ska vi få något imon, hoppas det är något roligt:)
Imon blir ingen vanlig skoldag för vi ska ha mysdag. Kolla på film, äta godis, och bara ta det lugnt. Bra uppladdning inför påsklovet!:)

Kram Jo!

B&W

//Lo❤


Hemma

Hej! Nu är jag hemma från skolan, är helt slut efter en enormt lång skoldag men det var riktigt kul! Nu ska jag plugga till NO provet imorgon och min andra NO redovisning...

//Lo


Hiss

Har tänkte mycket på vad jag skulle vilja göra med mitt hår ett tag nu. Skulle gärna göra något av det är:

Dip dye

Ombre
Tycker båda är riktigt snyggt, men jag skulle oxå kunna tänka mig att klippa av ganska mycket;)

Kram Jo!

Purple

//Lo❤


RSS 2.0