Braig kille!


Tjenare! Jag tänkte bara tipsa om en väldigt bra sångare! Daniel Norberg! Han var med i idol förra året och nu har han skrivit lite egna låtar! Jag gillade han redan förra året och har inte släppt honom än! Att han är snöt (söt och snygg) gör han ju inte sämre precis! Avgör själv vad ni tycker men jag älskar han!!

Min favorit låt just nu:http://www.youtube.com/watch?v=BONqTNOIsdA

Puss Jo!

P.S han har en liten show oxå på youtube;) http://www.youtube.com/watch?v=srrGlc3JyHY

super!

hej alla pigga och trötta!
jag pratade med R idag över telefon. han var överlycklig
för att hans familj var borta och han hade fäääst med sig själv ;)
själv hade jag jätte tråkigt men då sa han till mig att jag skulle pumpa
musik och dansa för så blev allt sååå mycket better. han hade själv klart rätt,
jag började dansa till one direction och det va super kul!
som en annan R sa en gång "sååja" ;)


one direction. såå snygga!!!


XoXo Lo

Lucia!


Idag har vi första luciaträningen för i år! Ska bli så sjukt kul! Andra luciatåg brukar inte vara så roliga men Falu SS's luciatåg är inte som andra. Vi är vattnet! Vi har varit med ett år innan och när man var liten ville man bara bli stor fort så vi oxå fick vara med! Och om några år kanske VI är Lucia!

Puss och Kram JoLo!


trååååkigt

hej alla glada & ledsna
nu har jag inte mycket att göra.
igår var det fantastiskt kul och nu
är det så tråkigt. jag har inget att göra
och det suger men ibland kanske man behöver
göra "ingenting alls". :)


XoXo Lo

Julklapp?

Jag kan inte fatta att det snart är jul! Redan imon är det första advent!! Men såklart har jag skrivit en önskelista som har varit klar i flera månader, och högst upp står en Onepiece! Dock är den inte från onepiece utan från pieceofnorway. Jag gillar mönstret mer på den.

/ Jo


Duktiga Jo!


I natt sov Lo hos mig, våra föräldrar åkte bort så vi fick vara hemma själva med min syrra. Riktigt mysigt hade vi det. 
Måste bara berätta lite om hur duktig jag har varit! Det började på idrotten igår när vi skulle springa och såklart så snubblar jag ramlar! Hahah! :P Måste ha sett riktigt roligt ut! Men det tog inte slut då, imorse skulle jag hämta en sak i kylskåpen så snubblade jag på sladden till brödrosten, ramlade, drog ner brödrosten på golvet, välte en stol och repade bordet och ett skåp! Trodde att mamma och pappa skulle bli jättesura men som tur var, var dom på bra humör när dom kom hem!

Puss och Kram från en klantig Jo!

shame on me



hejsan hallå alla pigga & trötta!

ibland säger man saker som man inte borde.
det blir lixom helt fel hur man än gör.
det kan ju bli liite tok och sen gåre inte
att fixa till det. Lo är en jävel på det ska ni veta.
såå.... shame on me!

ps. skriver mer sen om min underbara helg.

XoXo Lo ♥



Igen

I helgen är det Sumsim region i Uppsala (som vi har bloggat mycket om på sista tiden, och nu kommer ett till inlägg om det;)). Eftersom jag inte är med så har jag koll på mina vänner över nätet, och alla är jätteduktiga. De bara persar och persar och går vidare till riksfinal! Jag vill oxå vara på tävling och persa!! Men om jag hade följt med så hade det inte gått så bra för mig och jag skulle säkert bara ha blivit ännu sjukare! (Det försöker jag intala migsjälv iaf.)

Här kommer en bild på mig och Julia från Landskrona i somras!


xoxo Jo!

Breaking Dawn part 1

Igår var jag på bio med med några kompisar, skitkul! Vi såg ju Breaking Dawn part 1, jättebra film! Det är min favorit av böckerna, men hade dom ändrat lite i filmen. Jag tyckte filmen var väldigt annorlunda jämfört med de andra filmerna, men den var bra ändå! Och Taylor Launter äe ju alltid lika snygg!




Puss Jo!


nu slutar jag skolan !!!!



har redigerat och haft kul på bilden och nu slutar jag!
ska iväg snart på träning och ikväll blire att packa till
upsala:) det är ju sum sim kval i helgen och det ska bli kul.


XoXo Lo ♥

Inte så glad


Idag bestämde jag mig för att inte vara med på Sumsim reg. Har varit lite osäker men jag känner att jag inte mår tillräckligt bra och har inte tränat på typ två veckor heller. Ist får jag träna upp mig till nästa år!

Imon ska jag på bio med Saga, Ida och Lina, såklart ska vi se Breaking Dawn! Ska bli såå kul!! Får se om det blir en lite sväng på stan innan;)

Nästa helg börjar vi med lucia träning på simningen, kul kul! Och samma helg är det ju första advent och då måste jag och Lo till kyrkan! Kan inte fatta att det snart är jul och nytt år!!:O 2011 har gått så fort!

Love Jo!

Sjuk


Såklart att jag har blivit sjuk just till Sum-sim reg! Jag brukar vara sjuk väldigt sällan och så blir jag sjuk just nu!! Har lite problem med mina bihålorna, ont i halsen och lite smått förkyld. Så om det inte blir något sum-sim för mig blir nästa tävling nästa år!

Kram Jo!

en underbar dag.

hej alla pigga och trötta!
idag har jag varit med mina tre små älsklingar!
hela helgen har vait underbar och jag vill göra den tusen gånger om!!!!
det började med att R sov här och det va super mysigt.
sen har jag varit med mina älsklingar och tittat på nalle puuh!
as bra film . jag är som TIGGER. Mi är som UGGLA. A är som NALLE PUUH. M är som KANIN.
vi dog av skratt när vi kollade på den. sen har M fotat mig och hon är jätte duktig.





 det finns bevis att M är duktig för hon fotade mig, och till och med jag blev snygg ;).

XoXo Lo



Versace for HM

jag älskar h&m´s alla kläder. det är så skönt när man kan hitta snygga kläder för bra priser.
men sdan älskar jag ju även märkes-kläder. nu håller jag på att vänta på VERSACE FOR HMs collection!!!
det ska bli så kul och jag har redan hittat en massa kläder som står på MÅSTE HA listan. den 17/11-11 klockan
10.00 släpps den :D
då behöver vi inte vvänta längre. hoppas att ni gillar den lika mycket som jag gör (av det lilla jag sätt)





kolla bara på dom här snyggingarna!!!


XoXo Lo <3

ska försöka fixa en ny header ;)


mora







Mina favoriter från Mora!;)

attans!

hej alla pigga och trötta människor!
idag har varit en mycket vanlig och tråkig dag.
jag hade hoppats på en rolig dag men alla dagar kan ju inte vara
perfekta. fast mina dagar på sista tiden har inte varit bra alls
så det är väl bara att vänta och se när det bra kommer.

igår pratade jag dock med min älskade storasyster J och det är alltid kul.
hon finns alltid där för att stötta mig och jag älskar henne enormt!

XoXo Lo <3

Gruvan


Idag var jag till gruvan med klassen, roligt och läskigt! Det roliga var att vi fick exprementera och ha snygga vita rockar och coola syddsglasögon på oss!:D Det läskiga var att gå ner i gruvan och gå in i någon stugan och kolla ner i ett hål till gruvan! Skitläskigt!!
Igår var första dagen i skolan, jobbigt! Längtar sjukt mycket efter jul och lov! Igår hade jag träning oxå, fick inte träna klart och är "utkastad" från träningen tills jag blir frisk. Har ont i biohålorna och det har jag tid med när det är två veckor till sum-sim reg.! Så nu ska jag göra allt för att bli frisk!

//Jo!

Åland!

Skönt att vara hemma igen, men jag saknar Åland redan! Som ni såg har Lo bloggat lite om Åland så jag tänkte bara lägga upp lite bilder från min kamera!



JoLo on the boat!

Hånis!

Ett öga som Hånis målade på Lo.

Cykling i Mariehamn!

Milkshake på Hesburger!

JoLo on the boat part 2!

Macki-boii och Jo stylade J i bilen hem;)

Har varit en såå rolig vecka med mycket träning och mycket skratt! :D

PUSS Jo!


hemma!

godmorgon alla super-pigga och skit-trötta!

jag är so happy i could die och det har jag många olika anledningar till.
sen finns det saker som tynger ner mitt hjärta och gör att jag bara sitter och gråter just nu men det är väl det man gör när någon har dött, eller? 
jag har ju kommit hem från åland som ni kanske har fattat.
det var super kul och det roliga fortsätter, jag har träning idag igen! haha aldrig blir någon ledig stund men det gör inte så mycket. för det är ju såhär jag vill leva :) nu tänker jag visa lite härliga bilder från Åland som ja har tagit. 


snyggingarna J och Zäta i bilen!

  
j och Lo(jag) and we´re sexy and we know it!


j och Zäta. gilla gilla gilla gilla!!!!


Hånis <3



Jo. tjejen i spegeln gömmer sig för något, kanske äre tjejen som speglar
 sig som är för snygg så därför gömmer hon sig! :)


Macki-boii goes hootie!!


Lo (jag) goes hootie!!


Lo(jag) älskar unicorns! det kanske ni inte visste men jag har en helt störd
besatthet av enhörningar och sånna här Pegasus:ar :D älskar dom bara
helt enormt mycket och skua lätt tatuera in en enhörning på mig själv när jag blir bigger.
det är Hånis som har ritat den på min mage, såå jävla snyggt!

mer bilder kommer sen!
XoXo Lo ♥


RSS 2.0