MYS



nu har jag precis kommit hem från att ha varit och klippt mig. jag trodde att jag skulle bli av med allt hår som det brukar bli när man går till frisören. men det här gången blev det jätte bra och jag tänker gå dit nästa gång oxå!
mamma klippte sig oxå och även hon blev skit snygg i håret. Btw, vad hände med det fina sommarvädret? eller det kanske aldrig kom till sverige... men nu bara regnar det och regnar så nu ska jag bara krypa ner i min onepiece och titta på en riktigt bra film. vilken det blir har jag inte riktigt bestämt än men en bra film är "hur man blir av med en kille på tio dagar" kanske ska jag titta på den!!?

XoXo Lo

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa♥

den värkar super bra!!! den ska jag titta på!!

as snygg bild förässten ;)

vem är det som r modell? ;)



Älskar er♥

2011-08-10 @ 19:05:45
URL: http://juliaanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0