RUN!



imorse vaknade jag av att ha värsta super power'n i kroppen. jag mådde jätte dåligt igår kväll så jag blev jätte glad när jag vaknade och mådde SUPER! min pappa har tjatat på mig jätte länge att jag måste börja träna lite annat än bara simning och dom korta styrke övningarna vi gör innan simträningarna så jag bestämde mig för att sticka ut och springa!!! jag hade trevligt sällskap av min hund och musik i öronen. det va bara att springa. en riktigt härlig känsla faktiskt, om jag ska vara ärlig. nu har jag ont i mina lår men det är "bara att bita ihop" som min pappa brukar säga. sen när jag kom hem stack jag och mamma ner på stan för shopping, jag köpte en skjorta och linne, tränings linne och tränings t-shirt. man måste ju vara snygg även om man svättas ;)

XoXo Lo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0