till-lit?



Hääij alla pigga & trötta!!

jag är iallafall trött, efter två ganska hårda träningsdagar så är fötterna, benen, armarna och huvudet trött. men det är kompisarna som håller modet uppe, även fast alla klagar lite då och då ;) det ar vait skönt att haft sommarlov från träningen men ni fattar inte hur mycket man har saknat sim-kompisarna!? nu ska jag ta och lägga mig i soffan och titta liite på tv. och imorgon peppar man för lite mysig träning och mer ont i kroppen!
fast innan det så måste jag bara berätta om en helt underbart rolig övning vi gjorde idag, man skulle ha händerna ihop med en kompis's händer och sakta gå ut med benen(typ som en bro) och rasmus valde att göra övningen med mig... det slutade med att jag låg på gräset med ner fläckade jeans, en avbruten nagel och en blåtira.. fråga mig inte hur det gick till, ändå är det fortfarande han som inte litar på mig, ni skulle bara veta vad han har gjort mot mig, då skulle ni tänka att det borde vara jag som inte litar på honom :P

xoxo Lo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0